همدان - رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان از احداث تقاطع غیرهمسطح سه‌ راهی فرسفج تویسرکان خبر داد و گفت: پیش‌بینی اعتبار احداث این تقاطع غیر همسطح ۵ میلیارد تومان است.

پیش‌بینی ۵ میلیارد تومان برای احداث تقاطع غیرهمسطح در فرسفج تویسرکان

به گزارش  قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " علی محمد اصغری" در حاشیه بازدید از پروژه چهارخطه تویسرکان- کنگاور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث چهارخطه مسیر تویسرکان- کنگاور یکی از پروژه‌های مهم شهرستان تویسرکان است.

وی با بیان اینکه کل مسیر تویسرکان- کنگاور ۳۳ کیلومتر است، افزود: در بهمن ماه سال گذشته قطعه اول و دوم این پروژه به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه از سه‌راهی فرسفج تا روستای خیرآباد به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۸ میلیارد تومانی سال گذشته برای چهارخطه شدن کلنگ زنی شده است، گفت: در حال حاضر در پروژه فرسفج- خیرآباد شرکت جهاد نصر همدان به عنوان مجری این پروژه مشغول به کار عمرانی است.

اصغری با تاکید بر اینکه مطالعات و مناقضات پیمانکار در هفت کیلومتر از این مسیر که در داخل حوزه استحفاظی کرمانشاه است انجام شده است، ادامه داد: با وجود نبود اعتبار کافی در این پروژه پیمانکاران فعالی همچون شرکت پویش راه هگمتانه، بتن راه میلاد، شرکت ره پل خمش و ره آرا در این پروژه همراه راه و شهرسازی تویسرکان بوده‌اند.

وی در خصوص احداث تقاطع غیرهمسطح در سه‌راهی فرسفج بیان کرد: برای احداث این تقاطع غیر همسطح مطالعات اولیه انجام و فرآیند اجرایی این پروژه در حال پیگیری است که البته به دلیل حادثه‌خیز بودن این نقطه از شهرستان پیش بینی اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای احداث این تقاطع غیرهمسطح می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.