کرج - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به افتتاح همزمان پروژه های آموزشی، بهداشتی و درمانی کشور به شکل ویدئو کنفرانسی توسط وزیر بهداشت از آغاز بهره برداری دانشکده پزشکی استان در زمینی به وسعت ۱۲۵ هکتار خبر داد.

دانشکده پزشکی استان البرز رسما آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید درفشی عصر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح این پروژه ها که با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت اظهار کرد: این دانشکده از۱۴ آزمایشگاه  مجهز و از دیگر بخش‌های پیشرفته آموزشی برخوردار است و کار خود را از ابتدای سال جاری آغاز کرده است.

درفشی ادامه داد:همچنین آزمایشگاه مرکزی استان البرز با مساحت هزار متر مربع  و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و بیمارستان جامع زنان کمالی به مساحت هزار متر مربع با ظرفیت۱۶۰ تخت و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان نیز امروز رسما آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه ۴ مرکز سی تی اسکن و آنژیوگرافی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد گفت: مرکز سی تی اسکن بیمارستان امام حسین(ع) و بیمارستان شریعتی در ماهدشت نیز از پروژه‌های دیگر افتتاح شده در البرز است.

وی ضمن امیدواری از اینکه دیگر پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان البرز در کوتاه‌ترین زمان افتتاح شود، افزود: تامین مالی احداث بیمارستان فردیس صورت گرفته و با بهره برداری از این مرکز درمانی به بخش های ملارد و فردیس خدمات خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.