کرج- استاندار البرز با اشاره به ضعف جدی البرز در سرانه های بهداشتی ودرمانی گفت: خواستار اعتبارات ویژه برای احداث وتکمیل دو بیمارستان شهدای کرج و فردیس هستیم.

البرز در سرانه های بهداشتی ضعف جدی دارد/تکمیل بیمارستان های کرج و فردیس نیازمند اعتبار ویژه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی عصر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان ۷۶۴ پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی کشور که با حضور وزیر بهداشت و از طریق ویدئو کنفرانس در کرج انجام شد اظهار کرد: البرز در سرانه های بهداشتی و درمانی با ضعف  و کمبودهای جدی مواجه است و علیرغم توجه ویژه دولت به این استان در ۳ سال گذشته، همچنان از متوسط کشور عقب هستیم.

وی افزود: استان نوپایی چون البرز دارای تراکم جمعیت بالایی است و هر روز نیز بر جمعیت مهاجران آن افزوده می شود لذا تأمین و افزایش سرانه های خدماتی به خصوص بهداشتی با مشکل مواجه می شود.

استاندار البرز با اشاره به وجود ۷۰۰ هزار نفر حاشیه نشین در البرز گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در این استان، روند رو به رشد حاشیه نشینی است که این امر نیازمند تقویت زیرساخت ها است.

نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: این استان در بحث کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص طلاق و اعتیاد با مشکلات عدیده مواجه است با این حال در صددیم امسال با اهتمام ویژه آن را ساماندهی کنیم که  البته توجه و مساعدت ملی را می خواهد.

وی در پایان گفت: با جدیت ویژه تامین اعتبار بیمارستان های فردیس و شهدای کرج را دنبال خواهیم کرد ودر این مسیر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتظار توجه ویژه ای در این بخش داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.