تولیت آستان قدس رضوی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به نام مسیحیت و یهودیت به مردم ظلم می‌کنند.

آمریکا به اسم مسیحیت به مردم ظلم می کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اسقف اعظم مسیحیان تاتارستان گفت: پیام ادیان توحیدی برای انسان‌ها بندگی خداوند، دوری از طغیان، هواپرستی و حفظ ارزش‌های اخلاقی است.  

وی افزود:داعش و القاعده به نام اسلام جنایت می‌کنند، آمریکا و رژیم صهیونیستی هم به نام مسحیت و یهودیت به مردم ظلم می‌کنند. اما حقیقتاً نه داعش مسلمان، نه آمریکا مسیحی و نه رژیم صهیونیستی یهودی هستند.  

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای تعالی جامعه بشری خدا باید در متن زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها باشد و نتیجه حذف آموزه‌ها و دستورات الهی از زندگی بشر، خودخواهی، ظلم و بیداد است.  

وی تصریح کرد: مستکبران همیشه با سوء استفاده از جهل مردم بر مسند ظلم و زور سوار شده اند، آگاهی ملت‌ها از حقوق واقعی خود مهمترین راهکار برای مبارزه با استکبار و ظالمان است و علمای دینی نقش بسزایی در این روشنگری دارند.  

اسقف اعظم مسیحیان تاتارستان نیز در این دیدار گفت: حذف معنویت از زندگی انسان، مسیری به سوی جهنم است که متأسفانه کشورهای غربی گرفتار آن شده‌اند. بسیاری از ارزش‌های آمریکایی با ارزش‌های الهی ادیان در ضدیت بوده و هدفی جز مبارزه با خدا ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.