کرج- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شاخص‌های بهداشتی درمانی البرز ارتقا یافته است گفت: ما و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک آرزوی مشترک داریم و آن احداث بیمارستانی ویژه بانوان است.

شاخص های بهداشتی درمانی استان البرز ارتقاء یافته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی بعدازظهرامروز  چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان  ۷۶۴ پروژه بهداشتی درمانی کشور در استان البرز که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه توسعه اورژانس بیمارستان‌ها، کلینیک‌های ویژه، نصب انواع تجهیزات پزشکی، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های بهداشت است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اقدامات قابل توجه وموثری در بهداشت و درمان البرز صورت گرفته است گفت: شاهد ارتقای شاخصه ‌های بهداشتی و درمانی استان البرز هستیم و این در حالی است که در گذشته شاخصه تخت‌های بیمارستانی به ازای هر یک هزار نفر در این استان ۶‌دهم بوده است.

وی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بخش ساخت‌وسازهای بهداشتی درمانی را خوب ارزیابی کرد و گفت: بخشی از  تلاش ها امروز به ثمر رسید و شاهد بهره برداری آنها بودیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری از آزمایشگاه جامع استان البرز را مورد اشاره قرار داد و گفت: این آزمایشگاه همه خدمات تشخیص را ارائه می کند و در صورت موفقیت آن شاهد تغییری بارز در کل نظام ارائه خدمات آزمایشگاهی خواهیم بود

قاضی‌زاده هاشمی در پایان  بابیان اینکه هدف گذاری  اصلی ما در حوزه بهداشت و درمان کشور پیشگیری است، گفت: دولت نیز باتمام توان برای تحقق این هدف تلاش می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.