قزوین_ معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان قزوین گفت: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی_ سیاسی برگزار می شود.

پاسداری از انقلاب نیازمند بصیرت است/ پیش بینی اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی_ سیاسی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد بهرامی در نشست خبری ظهر روز چهارشنبه در سالن روابط عمومی سپاه استان قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: عموم مردم از برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در سطح شهر استفاده می کنند.

وی افزود: ما معتقد هستیم که پاسداری از انقلاب اسلامی نیاز به معرفت و شناخت دارد و پاسداران و بسیجیان برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان باید آمادگی داشته باشند.

مسوول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه استان قزوین برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه را بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه عنوان و مطرح کرد: نخستین روز هفته عقیدتی در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه با عنوان «ولایتمداری و شهید مطهری» نام گذاری شده است که لازم است در این مدت، اساتید دانشگاه ها و جوانان به آثار شهید مطهری مراجعه کرده و آنها را بشناسند چرا که این شهید دارای آثار ارزشمندی است.

بهرامی به جایگاه ارزشمند شهید مطهری پرداخت و یادآور شد: آثار این شهید جای تأمل دارد و پاسخگوی نیازها و شبهات اعتقادی، سیاسی و دینی مردم است که در این هفته برنامه تجلیل از مقام شامخ اساتید و معلمان عقیدتی سیاسی برگزار می شود.

وی با اشاره به تقارن هفته عقیدتی سیاسی و نیمه شعبان مطرح کرد: پیگیری برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع مهدویت و انتظار با هدف ارتقای تفکر مهدوی در تمام رده های سنی و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه های این مناسبت ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.