تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: بدون تردید همکاری ایران و روسیه در منطقه و برخورد با جریان‌های دست‌ساز آمریکا همچون داعش بسیار مؤثر است.

همکاری ایران و روسیه در برخورد با جریان‌های دست‌ساز آمریکا بسیار مؤثر است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس‌جمهور تاتارستان با بیان اینکه در ایران، مسلمانان شیعه و سنی و پیروان ادیان دیگر سال‌هاست کنار هم مسالمت‌آمیز زندگی کرده و هرکدام احکام مذهبی خود را اجرا می‌کنند، اظهار داشت:‌ امیدواریم همکاری‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی دو کشور افزایش یابد، ما از امکانات و ظرفیتی که به برکت نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در آستان قدس رضوی داریم، در جهت توسعه این همکاری‌ها استفاده می‎کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران، ارتباط دوستانه با همسایگان است. بر این اساس، همکاری با روسیه و جمهوری تاتارستان روزبه‌روز توسعه پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: بدون تردید همکاری ایران و روسیه در منطقه و برخورد با جریان‌های دست‌ساز آمریکا همچون داعش بسیار مؤثر است.

رئیس‌جمهور تاتارستان نیز در این دیدار از تعمیق همکاری‌ها با آستان قدس رضوی استقبال کرد و خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.