سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تاکید کرد تیمش در دیدار مقابل بایرن مونیخ به خوبی از فرصت های خود استفاده کرد و برنده شأ.

زیدان: از فرصت هایمان به خوبی استفاده کردیم/ بدون گلزنی رونالدو هم پیروز شدیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسکای اسپورت، با وجود آنکه رونالدو در دیدار برابر بایرن مونیخ موفق به گلزنی نشد اما رئال مادرید از فرصت های که به دست آورد نهایت استفاده را برد و توانست با نتیجه دو بر یک برابر بایرن مونیخ به پیروزی برسد تا کار خود برای صعود به دور بعد بسیار راحت کند.

طبیعی است که زیدان از این پیروزی که تیمش در خانه بایرن به دست آورد خوشحال باشد.

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: این طبیعت فوتبال است. تیمی که از فرصت های خود به خوبی استفاده کند پیروز میدان خواهد شد. بایرن فرصت های خوب گلزنی داشت. ما هم فرصت های داشتیم و چون به خوبی از فرصت های خود استفاده کردیم به پیروزی رسیدیم. باید از این شبی که پشت سر گذاشتیم خوشحال باشیم و به خود ببالیم. پیروز شدن در ورزشگاه آلیانس آره نا اصلا آسان نیست.

او ادامه داد: بایرن مونیخ ما را در این دیدار اذیت کرد و البته این طبیعی است با این حال ما دست از تلاش برنداشتیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. خوشحالم که توانستیم این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم.

رئال مادرید در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی نشد. زیدان گفت: نشان دادیم که بدون گلزنی رونالدو هم می توانیم به پیروزی برسیم. رونالدو بازیکن بزرگی است و رئال به او نیاز دارد اما ما بدون گل های او هم پیروز شدیم.

او درباره تعویض ایسکو گفت: ایسکو در نیمه دوم احساس درد داشت و مجبور شدم که او را تعویض کنم. خوشبختانه آسنسیو جایگزین او بسیار خوب ظاهر شد و توانست برای ما هم گلزنی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.