شهرکرد-رئیس مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در تمامی فازهای پروژه بیمارستان هزار تختخوابی بویژه در فاز اول به کمک جدی خیرین نیاز است.

ضرورت حضور خیرین در ساخت بیمارستان هزار تختخوابی شهرکرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسینعلی شهریاری روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی بیمارستان یک هزار تختخوابی شهرکرد گفت: پروژه بیمارستان هزار تختخوابی مجتمع رحمتیه شهرکرد در ۵ فاز ساخته خواهد شد.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تصمیمات در خصوص ساماندهی و هدایت خیرین سلامت به سمت و سوی کمک و حمایت از ساخت این پروژه درمانی صورت گرفته است.

شهریاری گفت:در تمامی فازهای این پروژه بویژه در فاز اول، به کمک جدی خیرین نیاز است که امیدواریم کمک های خیرین و کمک های دولتی همراه این پروژه باشد.

رئیس مجمع خیرین سلامت کشور در ادامه عنوان کرد: بیش از ۹۰ هزار نفر در حوزه خیرین سلامت کشور ساماندهی شده اند، همچنین ۲ هزار سازمان مردم نهاد در این حوزه فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: تا کنون بیمارستان های بزرگی توسط خیرین و بسیاری بصورت وقف در سراسر کشور ساخته شده است .

شهریاری افزود: از ابتدای تاسیس مجمع  خیرین سلامت تا کنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان، خانه های بهداشت و پایگاه های اورژانس توسط خیرین احداث شده است که امیدواریم در پروژه بیمارستان شهرکرد نیز به صورت فاز به فاز با کمک خیرین سلامت ساخته شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت کشور خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از شهروندان این استان در کشور های حاشیه خلیج فارس وجود دارند که این افراد باید برای کمک به پروژه های این استان بویژه در حوزه سلامت ساماندهی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.