شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران در پایان سال میزان خرید کالای ایرانی در طول سال خواهد بود.

ملاک ارزیابی مدیران، میزان خرید کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،اقبال عباسی در ستاد فرماندهی اقتصاد استان با اشاره به سرانه درآمد مردم استان گفت: میانگین درآمد سرانه مردم در کشور یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که این رقم در چهارمحال و بختیاری نصف بوده و رقمی حدود ۷۰۰ هزار تومان است که در این راستا و برای جلب رضایتمندی مردم باید وضعیت معیشت و رفاه آنان مطلوب تر شود.

 وی در ادامه با اشاره به روند پاسخگویی به استعلامات سرمایه گذاری گفت: پاسخ استعلامات باید بر اساس قانون صورت گیرد و در این زمینه هیچ نیازی به استعلام از فرماندری ها و بخشداری ها نیست.

عباسی با اشاره به شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی گفت: امسال تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی باید این نکته را در نظر داشته باشند که در کلیه خریدهایی که با بودجه های دولتی انجام می شود چه کالایی خریداری شده و به چه نحوی تولید می شود و باید خریدهای دستگاه ها در زمینه های گوناگون تا حد امکان از تولیدات داخلی باشد.

استاندار تاکید کرد:یکی از ملاک های ارزیابی مدیران در پایان سال میزان خرید کالای ایرانی در طول سال خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به جذب تسهیلات اشتغال فراگیر گفت: متولی جذب این تسهیلات اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان است و این دستگاه موظف است برای جذب شدن اعتبارات اقدام کند.

عباسی تاکید کرد: چنانچه تا ۴۵ روز قبل از مهلت قانونی برای جذب این تسهیلات در تمام شهرستان‌های استان، اقدام نشود، اعتبار به شهرستان دیگری داده می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.