سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد در نشست با مسئولان کمیته حقوقی فیفا دفاع خوب داشته اند و به بخشش محرومیت باشگاه از گذشته امیدوارتر شده است.

هدفمان دفاع از اعتبار پرسپولیس در فیفاست/ امیدواریمان به لغو محرومیت بیشتر شد

حمیدرضا گرشاسبی که امروز پنجشنبه در سوئیس به ایران برگشته است در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین در مورد نشست هایی که در مقر فیفا داشت گفت: خوشبختانه برخورد مسئولان فیفا در این نشست نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده بود و گرمتر از قبل پذیرای ما بودند. 

وی ادامه داد: وکیل خوبی هم در اختیار داشتیم که ارتباط خوبی با مسئولان حقوقی فیفا دارد و توانست به خوبی از باشگاه پرسپولیس دفاع و ما را به لغو محرومیت امیدوار کند. 

گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار هستید محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی لغو شود گفت: برای ما مهمتر از لغو محرومیت این است که بتوانیم از اعتبار پرسپولیس در فیفا دفاع کنیم و طوری نشود که نام پرسپولیس به بدی برده شود. 

وی افزود: به همین خاطر تلاش می کنیم در ذهن مسئولان فیفا خاطره خوبی از پرسپولیس برجای بگذاریم و اینطور نباشد که آنها فکر کنند باشگاه ما در این موارد بدنام است. ما در دو سال گذشته با همین بازیکنان قهرمان شدیم و خیلی نیاز به این نداریم که محرومیت ما لغو شود. 

گرشاسبی در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس آنلاین که حکم نهایی در این مورد چه زمانی اعلام می شود گفت: مسئولان حقوقی که در این نشست بودند یا جلسه ای را با مسئولان رده بالای فیفا داشته باشند و بعد از جمع بندی رای نهایی را اعلام کنند که فکر می کنم دو هفته دیگر اعلام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.