سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به بازی مقابل استقلال گفت: ما با تمام قوا بازی می کنیم تا به دوم شدن ذوب آهن کمک کنیم.

ابراهیم زاده: مقابل استقلال برای ذوب آهن بازی می کنیم/ عملکرد موفقی داشته ایم

به گزارش قدس آنلاین، منصور ابراهیم‌زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران اظهار کرد: بازی آخر است و بازی است که برای همه ما اهمیت زیادی دارد؛ هم برای بازیکنان و کادر فنی و هم برای هواداران و مردم بازی مهم است و مردم کمک می‌کنند تا با تلاش ما بتوانیم جایگاه دومی دیگر تیم اصفهانی را رقم بزنیم

وی افزود: با تیمی بازی داریم که در نیم‌فصل دوم بسیار متحول شده است و خوب بازی می‌کند؛ سعید آقایی محروم و جلال علی‌محمدی بازیکن مصدوم ماست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: آمدن من و اضافه شدن به تیم آن طوری که همه می‌گویند این بوده است که خطر سقوط برطرف شود و شرایط تیم را تغییر دهیم؛ پیش از اینکه من بیاییم 9 بازی سپاهان انجام داده است و 6 امتیاز گرفته است و اگر بازی با پرسپولیس را حساب کنید در 8 بازی 9 امتیاز کسب کرده‌ام.

وی خاطر نشان کرد: تمام توان‌مان را باتوجه به داشته‌هایمان گذاشته بودیم روی این موضوع که در سال آینده  و زمانی که سپاهان می‌خواهد فصل جدید را آغاز کند، با یک روند خوب آغاز کند.

ابراهیم‌زاده مطرح کرد: در همین 8 بازی که من آمدم 5 بازی در خارج از خانه داشتیم و با تیم‌هایی بازی داشتیم که همه برای سهیه می‌جنگیدند و یا به دنبال نیافتدن بودن و این سخت‌ترین شرایط بازی‌هاست و در این مسابقات انگیزه خاص خودش را دارد.

وی عنوان کرد: از لحاظ کاری فکر می‌کنم موفق بودیم اما آن چیزی که انتظار همگانی برای سپاهان است به دست نیامده است و این موضوعی است که باید در یک فرصت مفصل کاملا بررسی شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم بازی فردا به گونه‌ای رقم بخورد که از همه نظر بازیکنان ما بدون استرس تمام توان‌شان را بگذارند.

وی اذعان داشت: بازی با استقلال خوزستان هم با عدم موفقیت خودمان شکست خوردیم و امیدواریم بتوانیم در فردا بازی در شان مردم و تیم سپاهان بازی کنم.

ابراهیم‌زاده بیان کرد: علت مسائل سپاهان مربوط به امسال نیست و این مسیر از سه سال پیش رخ داده است و تغییراتی که در تیم رخ داد و بسیاری از بازیکنان جابجا شدند که خود به خود این تغییرات منجر به عدم نتیجه‌گیری شده است.

وی با بیان این که علت مشکلات سپاهان مدیریت این باشگاه است یا خیر، گفت: در حیطه خودم صحبت می‌کنم و مشکل می‌تواند هم از سوی بازیکنان و هم از سوی باشگاه باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: آن چیزی که همیشه بوده هواداران سرمایه یک تیم و باشگاه بوده‌اند ولی این سرمایه باید در راستای حمایت‌های مناسب‌تر تیم باشد؛ خیلی از اعتراضات هواداران بعد از بازی است که این موهم باید همیشگی باشد و چیزی که من از هواداران سپاهان می‌شناسم، فردا با آمدن انرژی خوبشان را به ما می‌دهند.

وی با بیان اینکه سپاهان همیشه مقابل دو تیم پایتخت خوب بازی کرده است، گفت: تا قبل از مصدومیت رسول نویدکیا او توانسته بود تا حدودی جایگاه محرم را پر کند ولی در هر شرایطی متفاوت است و ببینید که در تاریخ تنها برخی از بازیکنان اسطوره می‌شوند؛ پله و مارادونا تنها یک بار تکرار شدند و محرم هم در زمان ما یک استثنا بود.

ابراهیم‌زاده مطرح کرد: جباروف 6 بازی فصل قبل به تیم اضافه شد و یک پلی‌میکر بود و این موضوع باید در فصل آینده مورد توجه قرار بگیرد.

وی در مورد جذب علی احمدی گفت: علی احمدی کار کرد و شرایط مناسبی هم داشت؛ از 6 مسابقه تنها 4 مسابقه توانستیم اسم او را رد کنیم و در آن زمان‌هایی که کار کردیم نیاز به گل‌زنی داشتیم و در این شرایط بیشتر تغییرات را در خط حمله داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان اظهار کرد: همچنین در زمان مصدومیت سیاوش یزدانی هم دو روز به دلیل مصدومیت کنار از تمرین بود و به همین دلایل نتوانستیم از او استفاده نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.