سرمربی تیم فوتبال آرسنال تاکید کرد تیمش می توانست در بازی رفت مقابل اتلتیکو مادرید کار را برای صعود به فینال تمام کند.

ونگر: می توانستیم کار صعودمان به فینال را تمام کنیم/ روی توپ های بلند حریف غافلگیر شدیم

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار در حالی اتلتیکو مادرید از دقیقه 10 با اخراج سیمه ورسالیکو، 10 نفره شده بود، آرسنال در دقیقه 61 با گل الکساندر لاکازت پیش افتاد اما در دقایق پایانی اتلتیکو توانست توسط آنتوان گریزمان به گل تساوی برسد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که آرسنالی ها در بیشتر دقایق بازی تیم برتر میدان بودند و موقعیت های بسیار خوبی روی دروازه اتلتیکو ایجاد کردند؛ به همین دلیل، ونگر از اینکه بازیکنانش نتوانستند بیش از یک بار دروازه حریف را باز کنند، ابراز ناراحتی کرد؛ هرچند معتقد است که تیمش می تواند در دیدار برگشت به نتیجه دلخواه برسد.

او به خبرنگاران گفت: نتیجه با نمایشی که ارائه دادیم، هماهنگ نیست. این نمایش مقابل تیمی بود که خیلی خوب دفاع می کند. وقتی 1-0 پیش افتادیم، مشخص بود باید چه کار انجام بدهیم؛ نباید روی توپ های بلند غافلگیر می شدیم. باید بگویم هواداران ما فوق العاده بودند. در مجموع، ما با دادن یک گل خارج از خانه، کار خودمان را سخت کردیم.

وی افزود: بله ما می توانیم در دیدار برگشت پیروز شویم. دیدار ویژه ای خواهد بود. کار ما مشخص است. البته با یک احساس بد بازی را تمام کردیم زیرا ما این شانس را داشتیم که همین امشب به فینال برسیم. این چیزی است که برایش افسوس می خوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.