کرج - نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تهدیدات اخیر روسای جمهور آمریکا و فرانسه نسبت به ایران، گفت: فرانسه و آمریکا خواهان توقف فعالیت هسته‌ای ایران هستند.

فرانسه و آمریکا خواهان توقف فعالیت هسته‌ای ایران هستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج، بابیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امید مردم دنیا به داشتن نظام بدون ظلم و ستم افزایش پیدا کرد و این مهم موجب مقابله استکبار برای از بین بردن این تفکر شد، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند ما به دنبال ظهور منجی عالم هستیم و آن‌ها نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

وی بابیان اینکه شیعه قسمتی از مفهوم انتظار را درک کرده است، عنوان کرد: چهره واقعی انتظار در جبهه مقاومت نشان داده می‌شود و دشمنان می‌دانند که به‌زودی منتظران ظهور امام عصر(عج) منطقه غرب آسیا را از وجود دشمنان اسلام پاک‌سازی خواهند کرد.

خطیب جمعه کرج بابیان اینکه خون انسان‌های پاکی که در یمن به شهادت رسیده‌اند پایمال نخواهند شد، گفت: حالا دشمنان بنشینند و جلسه بگذارند که ایران را تحت سلطه قرار دهند اما مردم و مسئولان دلسوز ایران از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه اخیراً رئیس‌جمهور آمریکا و فرانسه ایران را تهدید کرده‌اند، گفت: رئیس‌جمهور فرانسه اظهار کرده است که ایران در درازمدت نباید فعالیت هسته‌ای داشته باشد همچنین باید تولید موشک‌های بالستیک را خاتمه دهد. حتی رئیس‌جمهور فرانسه حفظ برجام را مشروط به از بین رفتن قدرت منطقه‌ای ایران دانسته است.

متأسفانه گاهی برخی از نمایندگان مجلس حرف‌های بی‌ربطی می‌زنند و راجع به احکام الهی سلیقه‌ای نظر می‌دهند.

آیت‌الله حسینی همدانی به بیانات رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان نظام مبنی بر اینکه توان دفاعی کشور قابل‌مذاکره نیست اشاره کرد و افزود: شیطان بزرگ بداند که هیچ‌گاه نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای بزند.

وی در بخش دیگری موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی، نظامی و غیره را حاصل تلاش جوانان دانست و گفت: تأثیر نیروی جوان در به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست، جوانان ایرانی «ما می‌توانیم» را باور کرده‌اند.

خطیب جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه باید از دین در هر لباسی دفاع شود، تأکید کرد: متأسفانه گاهی برخی از نمایندگان مجلس حرف‌های بی‌ربطی می‌زنند و راجع به احکام الهی سلیقه‌ای نظر می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع تذکر پلیس فرد بی‌حجاب، گفت: کشف حجاب جرم و گناه است و کسی که خود را در معرض دید نامحرمان قرار دهد کرامت خود را ازدست‌داده است و باید به وی تذکر داده شود.

هیچ کجای دنیا به پلیس اقتدار وی توهین نمی‌کنند

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: دشمنان اسلام به‌واسطه رسانه‌های خارجی به این موضوع دامن زده‌اند. نباید تحت تأثیر این هوچیگری‌ها قرار بگیریم.

وی بابیان اینکه از دستگاه انتظامی به خاطر برخورد قاطع با برخی افراد تشکر می‌کنیم، گفت: می‌خواهیم دستگاه قضایی نیز نسبت به اجرای حکم این افراد اقدام کند.

خطیب جمعه کرج بابیان اینکه به‌تازگی باب شده که برخی افراد سنگ بیگانگان را به سینه می‌زنند، تصریح کرد: هیچ کجای دنیا به پلیس و اقتدار وی توهین نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه باید به اقتدار پلیس اهمیت دهیم، اظهار کرد: این امری همه‌گیر است و وظیفه یکایک ماست. همچنین پلیس نیز باید به‌گونه‌ای اقدام کند که این اقتدار متزلزل نشود. باید از پلیس وظیفه‌شناس تقدیر کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به فرارسیدن روز کارگر، گفت: بیکاری موجب فقر می‌شود و همگان می‌دانند فقر همسایه دیواربه‌دیوار بی‌دینی است.

منبع:مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.