سرپرست باشگاه سپاهان نتایج زردپوشان اصفهانی را در مسابقات لیگ برتر اسفبار توصیف کرد و از مشخص شدن وضعیت سرمربی این تیم تا هفته بعد خبر داد.

تابش: نتایج سپاهان اسفبار بود؛ تا هفته آینده سرمربی تیم انتخاب می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مسعود تابش درباره نتایج تیم سپاهان در پایان فصل جاری و برنامه‌های این تیم برای فصل آینده اظهار داشت: فعلاً هیچ چیز مشخص نیست و باید با هیئت مدیره باشگاه جلسه بگذاریم و تصمیمات لازم را بگیریم، اما چیزی که مشخص است کاملاً از نتایج تیم‌مان در این فصل ناراضی بودیم. باید یک تحول اساسی در تیم‌مان ایجاد کنیم.

وی افزود: البته ما در سایر رشته‌های ورزشی و رده‌های پایه موفق بودیم،‌ اما از عملکرد فوتبال که ویترین باشگاه‌ها و بسیار هم تأثیرگذار است،‌ نه تنها رضایت نداریم،‌ بلکه نتایج تیم‌مان اسفبار بود. طبیعی است که باید یک بازسازی کلی در  تیم ایجاد شود تا به امید خدا برای فصل آینده یک تیم قدرتمند را سازماندهی کنیم.

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد احتمال ادامه همکاری این تیم با منصور ابراهیم‌زاده در فصل آینده،‌ گفت: اکنون اصلاً نمی‌شود به طور قطع در این مورد صحبت کرد. به امید خدا جلساتی را خواهیم داشت و تا پایان هفته تصمیم نهایی را خواهیم کرد. اینکه الآن بر اساس حدث و گمان صحبت کنیم درست نیست.

تابش در خصوص جذب بازیکنان جدید سپاهان برای فصل آینده، تصریح کرد: بازیکنان خوبی را در پست‌های مختلف در نظر داریم، اما طبیعی است که باید ابتدا سرمربی تیم را انتخاب کنیم و بعد بازیکنان را انتخاب کنیم. هر سرمربی سلیقه خاصی دارد و باید براساس آن بازیکنان را انتخاب کرد.

«در چند وقت گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر مذاکره باشگاه سپاهان با بازیکنانی مانند محسن مسلمان مطرح شده است، آیا این مذاکرات را تأیید می‌کنید؟» وی در پاسخ به این پرسش  عنوان کرد: ما به طور مستقیم با این بازیکن صحبت نکردیم،‌ اما اگر لازم باشد این کار را خواهیم کرد. ممکن است غیر مستقیم با مسلمان صحبت کرده باشیم. با توجه به اینکه به انتهای فصل هم رسیده‌ایم، این کار غیر حرفه‌ای نیست. بله ما با بازیکنان متعددی در پست‌های مختلف صحبت‌کرده‌ایم، اما با توجه به سلیقه سرمربی با آن‌ها قرارداد خواهیم بست.

سرپرست باشگاه سپاهان در ادامه گفت: ما در هفت الی هشت روز آینده سرمربی تیم‌مان را انتخاب خواهیم کرد. ما دیدگاه‌هایی داریم،‌ اما می‌خواهیم کار نهایی شود و بعد آن را اعلام کنیم. به همین دلیل هم است که می‌خواهیم ابتدا سرمربی را انتخاب کنیم و بعد به سراغ بازیکنان برویم. ما کمیته فنی خوبی داریم، اما ممکن است بازیکنی مورد تأیید این کمیته باشد،‌ اما سرمربی به آن اعتقاد نداشته باشد.

تابش در مورد گزینه‌های مانند علی منصوریان و افشین قطبی که برای هدایت سپاهان در فصل آینده مطرح می‌شوند، تصریح کرد: ضمن احترامی که برای منصوریان قائلم و او یک بازیکن و مربی خوب بوده است،‌ اما این نفراتی که شما نام بردید مدنظر باشگاه سپاهان نیستند. همانطور که گفتم منتظریم تا چند روز آینده همه چیز نهایی شود و بعد اعلام کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.