گناباد- فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم افتتاح کلانتری ۱۲ گناباد گفت: ما هر چه داریم از مردم است و مدیون مردم هستیم.

مدیون مردم هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز شنبه در مراسم افتتاح کلانتری ۱۲ گناباد که با همت خیرین احداث شده گفت : گناباد از جمله شهرستانهایی است  که در همه کشور  به ایثار گری و ولایت مداری  مشهور است و این به خاطر وفاق و همدلی مسئولین شهرستان است.

سردار قادر کریمی افزود:امروز برای خیرین توسط مقام معظم رهبری ماموریت جدیدی تعریف شده و آن ورود خیرین به حوزه امنیت است.

وی با اشاره به حضور خود جوش خیرین به حوزه عمرانی فرهنگی و امنیت  گفت:هر چه مردم و خیرین  به کمک نیروهای امنیتی  بشتابند خدمتگزاران آنها با دلگرمی بیشتری  به وظایفشان عمل خواهند کرد.

کریمی با اشاره به حضور مردم در تمام صحنه ها گفت: این نقطه قوت نظام است و دشمنان هم از همین  قدرت نظام می ترسند و سعی و تلاش دارند تا مردم را به نظام بد بین کنند.

وی افزود:یکی از اولویتهای نیروی انتظامی احصای آسیب های اجتماعی در فضای مجازی است واعتقاد داریم  آسیب های اجتماعی نیاز به فرهنگ سازی دارد و خانواده ها هم باید در این حوزه کمک کنند.  

فرماندار گناباد هم در این مراسم  امنیت را یکی از نیازهای اساسی مردم دانست و گفت:اگر امنیت وجود نداشته باشد در هیچ حوزه ای موفقیت حاصل نخواهد شد.

محمدعلی نبی پور با بیان اینکه امروز پروژه های خیر ساز در شهرستان از پروژه های دولتی  بیشتر است  افزود: این مجموعه از صفر تا صد با کمک خیرین احداث شده است و این که مردم علاوه بر کمک به حوزه های فرهنگی و بهداشتی به حوزه امنیت ورود پیدا کرده اند برای کشور و نظام بسیار ارزشمند است.

گفتنی است کلانتری قصبه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰متر در دو طبقه با ۱۲۰۰متر زیربنا و ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان هزینه توسط خیرین در کوی شرقی شهر گناباد  احداث شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.