اصفهان- نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای پنجم شهر اصفهان تمام تلاش خود را برای تحقق شعارهای انتخاباتی سال گذشته خود بکارگرفته‌اند تا وعده های داده شده را عملیاتی کنند.

وعده‌های انتخاباتی را عملیاتی می‌کنیم

علیرضا نصر اصفهانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، به اصلی ترین طرح‌ها و لوایح مطرح در شورای شهر اصفهان اشاره و تصریح کرد: برخی طرح ها و لوایح از ابتدای آغاز بکار شورای پنجم در قالب لوایحی بود که از سوی شهردار اصفهان ارایه و در کمیسیون های مختلف شورا بررسی و در نهایت به تصویب می رسید و پس از تایید فرمانداری به اجرا در می آمد.

وی افزود: در کنار آن برخی طرح ها برگرفته از نظرات و آراء اعضای شورای شهر بر اساس آنچه که در زمان انتخابات به شهروندان قول داده بودند، است که  باید تا پایان دوره محقق کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: طی شش ماهه دوم سال گذشته، همزمان با آغاز بکار شورای پنجم، به دلیل شرایط اقتصادی باید برای تحقق بودجه تلاش می کردیم که با اهتمام شهرداری و شورای شهر، ۸۰ درصد بودجه پیش بینی شده برای سال ۹۶ تحقق یافت.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای پنجم شهر اصفهان تمام تلاش خود را برای تحقق شعارهای انتخاباتی سال گذشته خود بکارگرفته اند تا وعده های داده شده را عملیاتی کنند.

نصر اصفهانی با اشار به شرایط کم آبی گفت: اصفهان در وضعیت بحران آب به سر می برد به طوری که بر اساس اظهار نظر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان، در حال حاضر ورودی سد ۴۰۰ میلیون متر مکعب و خروجی آن نیز به همین میزان است.

وی با بیان اینکه بارندگی های اخیر نیز دردی از مشکل کم آبی اصفهان دوا نکرد، تاکید کرد: اگر این بارندگی حدود ۱۰ میلی متر به بالا باشد و تبدیل به یک روان آبی که سرازیر به سمت جوی ها و در بالادست به سمت زاینده رود شود، آب ماندگاری است، اما اگر این میزان از ۱۰ میلی متر کمتر باشد، مشکل گشا نخواهد بود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امسال در فروردین و اردیبهشت ماه هوای اصفهان خوب و بارانی و باعث امیدواری مردم شده است، البته اگر برنامه ریزی های انجام شده به خوبی محقق شود، می توانیم تابستان ۹۷ را بدون مشکل سپری کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای آبیاری فضای سبزشهر اصفهان، گفت: استفاده از پساب های تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز شهر در دستور کار قرار گرفته است، هر چند در این راستا کارگران فضای سبز نیز هنگام آبیاری باید از هدر رفت آب خودداری کنند زیرا برای مردم هدر رفت آب توسط پیمانکاران شهرداری قابل قبول نیست.

نصر اصفهانی گفت: باید دغدغه آب را همواره به مردم گوشزد کنیم تا همراهان خوبی برای مدیریت شهری اصفهان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.