کرج- معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از امداد رسانی به ۳ مورد حادثه در ۲۴ ساعت اخیر در نقاط مختلف استان خبر داد.

امداد رسانی هلال احمر البرز به ۳ حادثه ترافیکی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، داوود رجبی اظهار کرد: طی تماس تلفنی مردمی در ساعت ۶:۵۵ روز گذشته(شنبه) با ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر مبنی بر برخورد پژوه ۴۰۵ با سمند در محور کرج به کندوان تونل ۷، عوامل پایگاه امدادی کوشک بالا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ۴ مصدوم داشت که پس از اقدامات اولیه و تثبیت و رها سازی به بیمارستان مدنی کرج منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز به حادثه دیگری که در گردنه طالقان به وقوع پیوست اشاره کردو گفت : در ساعت ۹:۱۸ یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه، طی مراجعه مردمی و اعلام به پایگاه طالقان، نیروهای امدادی در کمترین زمان به محل وقوع حادثه اعزام شدند

وی افزود : در این حادثه تنها فرد مصدوم، فردی ۵۱ ساله بود که توسط نیروهای امدادی هلال احمر بصورت سرپایی درمان شد.

رجبی به حادثه واژگونی خودرو نیسان در بامداد امروز اشاره کرد و گفت : طی گزارش حضوری مردم به پایگاه امدادی کوشک بالا، مبنی بر واژگونی خودرو نیسان در محور کرج به کندوان داخل تونل ۵، عوامل امدادی در کمترین زمان به محل وقوع حادثه مراجعه کردند و تنها مصدوم این حادثه که فردی ۶۰ ساله بود، با تثبیت از خودرو، رها سازی شد.

وی تصریح کرد : مصدوم دچار ترومای گردن، قفسه سینه، شکم و زانو شده بود که عوامل امدادی هلال احمر پس از انجام اقدامات درمانی، برای انجام اقدامات تکمیلی، وی را به بیمارستان مدنی منقل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.