رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در شرایط فعلی اقتصادی هیچ اسپانسری برای سرمایه گذاری در ورزش پا پیش نمی گذارد.

تاثیر شرایط بد اقتصادی بر ورزش و بسکتبال/ کف گیر خزانه به ته دیگه خورده است

به گزارش قدس آنلاین، رامین طباطبایی در مورد اینکه چه زمانی فدراسیون از کشوری به ورزشگاه آزادی می‌شود، گفت: مدتی است درگیر این جابجایی هستیم و کارهای لازم را در آزادی برای استقرار فدراسیون انجام داده‌ایم و به احتمال زیاد تا یک هفته آینده انتقال نهایی صورت می‌گیرد. سالن آزادی هم نیاز به تعمیرات و بازسازی‌هایی دارد که با توجه به اردوهای تیم ملی فعلا دست نگه داشته ایم.

وی در مورد در اختیار گرفتن سالن افراسیابی عنوان کرد: صورتجلسه نهایی انجام شده و این سالن به بسکتبال رسیده، اما آنجا هم نیاز به تعمیراتی دارد که باید به تدریج انجام شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد شرایط اقتصادی عنوان کرد: متاسفانه بالا رفتن قیمت دلار باعث شده اسپانسرها علاقه‌ای برای حضور در ورزش نداشته باشند و با رئیس فدراسیون‌ها هم که صحبت می‌کنیم برای آنها نیز همین اتفاق افتاده است. فدراسیون جدید چند ماهی است که کار خود را آغاز کرده و طول می‌کشد که یک سالی طول می‌کشد که اعتبارسازی کنیم. صحبت‌های زیادی را با اسپانسرهای مختلف انجام داده‌ایم، اما با این شرایط فعلا باید دنبال اعتبارات دولتی باشیم.

وی ادامه داد: در این مدت 3 ماهه گذشته حدود 7، 8 اعزام داشته‌ایم و هر اردو و اعزام نیز هزینه‌های زیادی دارد و با این وضعیت پیش می‌رویم، اما باید بهترین شرایط را برای تیم های ملی فراهم کنیم.

طباطبایی در مورد وضعیت تیم‌ ملی جوانان گفت: اردوهای این تیم در بابل برگزار می‌شود و باشگاه کالهاسپانسر این تیم است. نناد ترونیچ هم در کنار کادرفنی کارهای لازم را انجام می‌دهد.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد گارانتی ترونیچ  دست شما را برای تغییر وی بسته است یا علاقمند به ادامه همکاری با وی هستید، اظهار کرد: گران شدن ارز کار ما برای پرداخت قرارداد وی سخت کرده است، اما از طرفی دیگر او مربی‌ای است که می‌تواند کمک کند و تاثیرگذار باشد. باید برنامه ریزی مان به شکلی باشد که بتوانیم از او بهترین استفاده را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد وضعیت تیم‌های ملی 3 به 3 کشورمان عنوان کرد: باید در این بخش سرمایه گذاری بیشتری شود. تجربه کمی داریم و مربی یا بازیکنانی نداشته‌ایم که در این زمینه تجربه کافی را داشته باشند. به نوعی باید از صفر شروع کینم. نتایج تیم ملی هم در انتخابی کاپ آسیا تا الان بد نبوده است و بههرحال استرالیا شرایطش کاملا فرق دارد و یک سر و گردن از آسیا بالاتر است. ما هم انتظار نداشتیم که تیم ملی نتایج آنچنانی بگیرد. ابتدا باید سطح خودمان را در بسکتبال 3 نفره بدانیم. باید بتوانیم بازیکنان و مربی اختصاصی 3 به 3 پرورش  دهیم تا قوانین این بخش را بهتر بدانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جریمه 14 هزار دلاری بائرمن به حساب فدراسیون واریز شده است یا خیر، گفت: آژانسی که این مربی را آورده بود سعی می‌کرد در این زمینه مشکل تراشی کند، اما با پیگیری‌ها حقوقی که داشتیم و با باز کردن حساب ارزی در یکی از بانک‌های هامبورگ، فدراسیون به حقش رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.