عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی تاکید کرد فرنگی کاران قدر فرصت دوباره را بدانند.

توصیه عضو شورای فنی به فرنگی کاران/ کشتی گیران قدر این فرصت را بدانند!

به گزارش قدس آنلاین، بهرام مشتاقی درباره انتقادات به تصمیماتی که در شورای فنی کشتی فرنگی گرفته شد گفت: به هر حال در برخی اوزان چاره‌ای نداشتیم و با توجه به شرایط موجود دستمان خالی بود و مجبور شدیم به برخی کشتی‌گیران امتحان پس‌داده فرصت دوباره‌ای بدهیم.

وی ادامه داد: ما برای دعوا نیامده‌ایم و باید راه را باز کنیم، اما خود کشتی‌گیر هم باید خودی نشان دهد. نباید کاری کنیم کشتی فرنگی عقب بماند و خودمان مقابل رشد آن بایستیم. فرنگی‌کارانی که فرصت دوباره‌ای به آنها داده شد باید قدر آن را بدانند؛ چراکه این فرصت‌ها می‌تواند جرقه‌ای برای بازگشت و رسیدن به اوج باشد. ما راه را برای آنها باز کردیم و حالا آنها باید قدر این فرصت را بدانند و خودشان را نشان دهند، وگرنه دیگر کاری نمی‌توانیم بکنیم.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره انتقاداتی که به صدور مجوز برای قادریان می‌شود درحالی‌که خودِ او بارها عنوان کرده بود این کشتی‌گیر عملکرد موفقی نداشته است، گفت: این موضوع در شورا مطرح شد، حتی من پیشنهاد دادم قادریان یک سال به اردوها دعوت نشود تا از این بی‌تفاوتی خارج شود. حتی درباره الیاسی هم این پیشنهاد را دادم، اما یک دلیل مطرح شد که البته خوب و درست بود.

وی افزود:‌ نظر شورا این بود که تصمیم سعید عبدولی مشخص نیست؛ او مجوز حضور در وزن ۸۲ کیلوگرم مرحله نهایی را دارد، اما به نظر می‌رسد تصمیمش حضور در بازی‌های آسیایی و جوایز آن مسابقات است؛ به همین دلیل گفتیم که اگر عبدولی تصمیم گرفت به ۸۷ کیلوگرم برود، وزن ۸۲ خالی نماند، البته قادریان هم انتخاب‌شده نیست و باید در مرحله نهایی با حریفان مبارزه کند تا به دوبنده تیم ملی برسد.

مشتاقی درباره صدور مجوز برای خلیلی با وجود عملکرد ناموفق در قهرمانی آسیا و مرحله اول انتخابی نیز گفت: به هیچ عنوان موافق حضور خدری و خلیلی نبودم، اما وقتی یک کشتی‌گیر پابه‌سن گذاشته در وزن اول قهرمان می‌شود، نشان‌دهنده اوضاع این وزن است. خلیلی هم به هیچ عنوان نه در مسابقات قهرمانی آسیا و نه در مرحله اول عملکرد خوبی نداشت که فرصت دوباره‌ای برای او قائل شویم، اما برخی از اعضای شورا روی این موضوع تأکید داشتند، من هم تا ثانیه‌های آخر زیر برگه مصوبات را امضا نکرده بود، چون موافق این تصمیمات نبودم، اما وقتی بر اساس خرد جمعی تصمیم‌گیری می‌شود من هم در نهایت موافقت کردم.

به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: امیدوارم کشتی‌گیرانی که این فرصت به آنها داده شده، قدر آن را بدانند و در مرحله نهایی خودی نشان دهند، چون در غیر این‌صورت به هیچ عنوان فرصت مجددی در اختیار آنها قرار نخواهند گرفت و باید یک سال بیرون بمانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.