فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز وحدت سپاه و ارتش مایه امیدواری ملت و هراس دشمنان است.

وحدت سپاه و ارتش مایه هراس دشمنان است

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام عباس حسنی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی سپاه و ارتش اظهار داشت: نام و یاد شهدای مدافع حرم تا ابد زنده و جاویدان است و معتقدیم که باید دفاع از حرم‌های شریف ائمه اطهار(ع) همچنان ادامه پیدا کند، زیرا دشمن دست از دشمنی خود بر نداشته و تا دشمن هست دفاع از این حرم‌های مطهر هم باید باشد.

وی افزود: ملتی قدرتمند است که از نیروهای مسلح قدرتمندی هم برخوردار باشد و الحمدالله کشور ما از نیروهای مسلح بسیار قوی و بسیار کاربلدی برخوردار است و این نیروهای ولایی، جهادی، انقلابی  و شهادت‌طلب در کجا که به حضورشان نیاز شده بلافاصله در صحنه حاضر شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا با بیان اینکه برپایی محافل اُنس سپاه و ارتش و جلسات وحدت‌آفرین میان این دو ارگان نظامی مایه افزایش امید میان مردم و افزایش ناامیدی در میان دشمنان شده خاطرنشان کرد: از آن روزی که شعار "ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی" توسط فرمانده کل ارتش جریان پیدا کرده است یک شور و امید فزاینده‌ای در میان ملت به‌وجود آمده است.

حسنی تصریح کرد: در دیداری که با خانواده معزز شهدای ارتشی مدافعان حرم داشتیم پدران و مادران بزرگوار شهدای والامقام هیچ چیزی نخواستند، جز افزایش همدلی میان سپاه و ارتش و تاکید داشتند تا می‌توانید در کنار هم در مسیر افزایش اتحاد و اقتدار ملت تلاش کنید.

وی تاکید کرد: ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همانند انگشتان یک دست هستند که هر کدامشان یک وظیفه خاص دارند، اما در هر کجایی که نیاز باشد این انگشتان به مشتی قوی تبدیل خواهند شد و کوچکترین اشتباه دشمنان مورد بخشش و کوتاهی نیروهای نظامی و مردمی قرار نخواهد گرفت و با مُشت آهنین خود ضربه سنگین و جبران‌ناپذیری را بر دشمن تحمیل خواهند کرد.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان‌رضوی نیز در این نشست اظهار داشت: مسلماً نقشی که شهدای مدافع حرم نه تنها در دفاع از یک خاک و جبهه مقاومت، بلکه برای دفاع از انسانیت، شرف و آزادگی به بهترین شکل ممکن ایفای نقش کردند و همه تا ابد مدیون خون‌های پاک شهیدان هستیم و امیدواریم که به خوبی بتوانیم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

وی افزود: اتحاد نیروهای مسلح تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا در کنار همدیگر بسیار خوب بوده و این نیروهای ولایی و انقلابی یکپارچه و متحد تکمیل‌کننده برنامه‌های دکترین دفاعی و نظامی هستند و الحمدالله هیچ نوع خلل، دوگانگی و چندگانگی‌ای در میان این نیروها وجود ندارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کوچکترین گستاخی دشمنان با پاسخ دندان‌شکن نیروهای مسلح ما همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: می‌دانیم که دشمن به خود جرات بد نگاه کردن به خاک ایران را نمی‌دهد، چرا که بارها دیدیم اسرائیل نتوانسته به یک باریکه غزه غلبه کند و در مقابل مقاومت 33 روزه حزب‌الله لبنان هم ناکام بود و با دادن کلی تلفات و خسارت مجبور به عقب‌نشینی شد و مسلماً در حد و اندازه مبارزه پنجه در پنجه با جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست.

رشیدیان تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر کوچکترین غلطی از سوی صهیونیست‌ها سر بزند تلاویو با خاک یکسان خواهد شد و دیگر تلاویوی وجود نخواهد داشت.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا نیز اظهار داشت: اتحاد و وحدت میان سپاه و ارتش مثال‌زدنی بوده و هست و معتقدیم که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.

وی افزود: کسانی که به دنبال تفرقه‌افکنی میان ارتش و سپاه بودند به فضل الهی به جایی نرسیدند و امسال به برکت تقارن و همزمانی دهه ارتش و هفته پاسدار اتحاد و یکپارچگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به خوبی تصویر کشیده شد و دشمنان این مرز و بوم را ناکام‌تر از همیشه کرد.

ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق با بیان اینکه دشمنان باید بدانند که هیچگاه و هیچ‌وقت نمی‌توانند میان سپاه و ارتش اختلاف و تفرقه‌افکنی ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: ما همچنان دست در دست هم گذاشتیم تا نابودی کامل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی این مسیر را ادامه می‌دهیم و سپاه و ارتش در خراسان رضوی از تمامی قدرت‌های بالقوه و بالفعل برخوردار هستند و اتحاد و یکپارچگی این دو یگان نظامی در همه‌جا به اثبات رسیده است و یک نمونه بارز این قدرت و اقتدار در رژه روز ارتش به نمایش درآمد.

آذریان تصریح کرد: مرزهای منطقه مرزهایی بی‌ثبات هستند، اما مرزهای جمهوری اسلامی ایران اینگونه نیستند و به فضل الهی و به واسطه پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا محکم‌ترین و باثبات‌ترین مرزهای منطقه را در اختیار داریم و این مهم به برکت اتحاد و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردمی از این نیروها بوده است.

وی تاکید کرد: هر موقع که دشمن دست به اقدام و تهدیدی علیه ملت ایران زده، نیروهای مسلح ما قوی‌تر از گذشته شده‌اند و به ملت ایران قاطعانه اعلام می‌کنیم که فرزندانشان در سپاه و ارتش در مقابل حرکات دشمنان ساکت نخواهند نشست و کوچکترین گستاخی‌شان را با کوبنده‌ترین پاسخ جواب خواهند داد.

سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز اظهار داشت: وحدت سپاه و ارتش یک ضرورت بوده و هست که تا امروز حفظ شده و تا ابد هم حفظ خواهد شد و این مهم خواست و فرمان امام و رهبری بوده که همه باید به عنوان ید واحد در مقابل دشمنان بایستیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در موضوع همدلی میان ارتش و سپاه، افزود: باید به اشکال مختلف نزدیکی این دو نیروی نظامی به یکدیگر را به‌خوبی نشان دهیم تا دوست و دشمن این اتحاد و برادری را متوجه شوند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه آن قدر که دشمن از وحدت ما می‌ترسد از قدرت نظامی‌مان هراس ندارد، خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه در کنار هم به مثابه دیوار سربی در برابر دشمن است و سبب امیدواری ملت و ترس دشمن می‌شود.

نظری گفت: ما هیچ ترسی از تهدیدهای دشمنان نداریم، اما آمادگی خود را در هر لحظه حفظ می‌کنیم تا در صورتی که که کوچکترین غلطی از سوی دشمن سر زد کوبنده‌ترین پاسخ ممکن را با فرمان مقام معظم رهبری به او بدهیم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.