۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 597982

قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: وضعیت آب و هوای این استان از ساعت ۱۲ امروز تا دو روز آینده  به صورت نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید شمالی، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق و احتمال تگرگ و ارتفاعات شمالی به صورت مه آلود خواهد بود.

هوای قزوین سرد می شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی طی دو روز آینده با گذر متناوب امواج ناپایدار تراز میانی جو، افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: شایان ذکر است طی این مدت در نیمه جنوبی استان قزوین بارش ها از شدت و گسترش بیشتری برخوردار است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از امروز با توجه به شمالی شدن جریانات هوا، وزش بادهای شدید شمالی و به دنبال آن کاهش دما پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی یادآور شد: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ امروز تا دو روز آینده به صورت نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید شمالی، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق و احتمال تگرگ و ارتفاعات شمالی به صورت مه آلود خواهد بود.

وی اضافه کرد: وضعیت کمی نیمه ابری، گاهی وزش باد، در ارتفاعات شمالی مه صبحگاهی برای ساعت ۱۲ روز سه شنبه تا چهارشنبه هفته جاری پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به بیشینیه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته گفت: سردترین منطقه مربوط به آوج با ۵ درجه سلسیوس بالای صفر و گرمترین منطقه هم مربوط به شهرستان بویین زهرا و شهر رازمیان با ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.