تربت جام _امام جمعه شهرستان تربت جام با گرامیداشت روز شوراها گفت: شوراها مشاوری امین برای مسئولین هستند و هم افزایی مسئولین و شوراها می تواند در رفع مشکلات مردم بیشتر کمک شود.

شوراها، مشاوری امین برای مسئولین هستند

حجت الا سلام محمد جواد طاهری که صبح امروز در گردهمایی بزرگ شوراهای اسلامی شهر و روستا درتربت جام سخن می گفت افزود: شوراها با هدف کمک به مردم و نظام اسلامی ایجاد شده است و باید برای رفع مشکلات مردمی و ایجاد روحیه نشاط  در جامعه تلاش بیشتری انجام دهند و هرچند شوراها در جامعه نماد مسئولیت پذیری و روحیه اجتماعی هستند که نسبت به مردم بی تفاوت نخواند بود.

وی در ادامه اظهار داشت: این همه مشکلات در شان نظام نیست ولارم است با هم افزایی مسئولین و شوراها در رفع مشکلات مردم  و کاهش وحرومیت بیشتر تلاش کنند و نسبت به خواسته های مردمی مطالبه گری داشته باشند.

امام جمعه شهرستان تربت جام به  شوراهای شهر و روستا توصیه کرد: برای مشکلات مردم در منطقه اولویت بندی داشته باشند و نباید تنور اختلافات را تشدید کنند و ایجاد وحدت و همدلی از مطالبات رهبری در جامعه است و خود را درگیر  مسایل جناحی و قومی نکنند.

وی درادامه اظهار داشت: هرگز از مشکلات موجود ناامید نشوید  و باید همه باهم برای توسه منطقه تلاش کنیم و که این مسیر خدمت اجری دوچندان خواهد داشت.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.