سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر خونه به خونه قصد حضور در جام حذفی را ندارد حق استقلال خوزستان است که در فینال به میدان برود.

ویسی: بعد از خونه به خونه حق ما حضور در فینال است/ به بازیکنان پیام می‌دهم به تمرینات بازگردند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی در مورد اینکه با توجه به کناره‌گیری خونه به خونه قرار است استقلال خوزستان در فینال جام حذفی حاضر شود، گفت:‌ اگر خونه به خونه قصد حضور در فینال جام حذفی را ندارد حق استقلال خوزستان است که در فینال بازی کند.

وی در مورد اینکه بازیکنی مثل موسی کولی‌بالی و برخی نفرات این تیم از اهواز رفته‌اند، عنوان کرد: کولی‌بالی رفته است مابقی نفرات که هستند. حق ماست که بعد از خونه به خونه در فینال بازی کنیم و این اتفاق رخ خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلی با زمان برگزاری فینال جام حذفی ندارند، عنوان کرد: مشکلی نداریم و هر چیزی که سازمان لیگ بگوید تابع آن هستیم و از همان تاریخی که اعلام کنند بازی خواهیم کرد.

ویسی در مورد زمان شروع تمرینات مجدد تیمش تصریح کرد: امروز به بازیکنان پیامک می‌دهم و می‌گویم به اهواز بازگردند تا تمرینات را شروع کنیم. ما تابع دستورات سازمان لیگ هستیم و از این مسئله پیروی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.