رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ایران در دمشق اعلام کرد که تشدید حملات و فشارها به سوریه، باعث خواهد شد که تصمیم مردم بر نابودی تروریسم افزایش یابد.

افزایش حملات به سوریه تصمیم مردم بر نابودی تروریسم را تقویت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ایران امروز دوشنبه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

دو طرف سوری و ایرانی در این دیدار درباره تحولات سوریه و پیروزی‌های مهم ارتش این کشور در جنگ با تروریسم و تمایل  سوریه و ایران به تقویت روابط استراتژی بین دو کشور رایزنی کردند.

رئیس جمهور سوریه گفت: منطقه به طور کلی در مرحله ترسیم مجدد نقشه بین المللی به سر می‌برد.

اسد اظهار داشت: افزایش تجاوزات به سوریه و انتقال کشورهای متخاصم به مرحله تجاوز مستقیم پس از شکست مفتضحانه مزدوران و ابزارهای آنان، مردم سوریه را برای نابودی انواع مختلف تروریسم و پایبندی به حاکمیت و حق خود در ترسیم آینده‌شان مصمم‌تر می‌کند.

 علاء الدین بروجردی نیز اعلام کرد که دولت و ملت کشورش، مانند گذشته از سوریه حمایت می‌کنند و به تلاش خود برای رسیدن به یک راهکار سیاسی که ملت سوریه آن را رقم بزنند و وحدت و حاکمیت ملی سوریه حفظ کند، ادامه خواهد دادند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ایران خاطر نشان کرد: طرح آمریکا و هم پیمانان و ابزارهای منطقه اش در سوریه شکست خورده است.

منبع: سانا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.