ایلام- نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: مدیران این دانشگاه بر اساس میزان تلاش و کوشش، ایثار و شایسته سالاری انتخاب می  شوند و هر کسی این شاخص های مثبت را دارا باشد، ملاک تشخیص برای تصدی مدیریت های کلان دانشگاه خواهد بود.

شایسته سالاری؛ ملاک انتخاب مدیران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمدباقر هاشمی در آیین معارفه و تکریم معاون توسعه منابع این دانشگاه اظهار داشت: اگر در گزینش فردی، سیاسی و کاری افراد بر اساس معیارها و شاخص های واقعی گام برداریم، موفق عمل خواهیم  کرد و در غیر این صورت، قطعا پیروز میدان نخواهیم بود.

وی پیروزی در عرصه خدمت را از آن مدیران جهادی و انقلابی دانست و بیان داشت: مدیران بایستی از امانتی که به آنها سپرده شده است به درستی استفاده کنند و پاسخگوی خواسته ها و انتظارات به حق مردم باشند و با صبر و بردباری کارها را پیش ببرند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این آیین گفت: جابجایی های صورت گرفته بر اساس شایسته سالاری و همسو با سیاست های کلی دانشگاه انجام گرفته و رقابتی نیست.

دکتر کریم همتی با بیان این که امروزه فضای خدمت در دانشگاه فضای رفاقت است نه رقابت، افزود: جابجایی حق طبیعی هر مدیری است و انتخاب و انتصاب ها بر اساس شاخص های مثبت و شایسته سالاری صورت گرفته است و انتظار می رود مدیران انتخاب شده در راستای تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه گام های مثبت و مفیدی در حوزه مسئولیت خود بردارند و تحت تأثیر جوسازی های مسموم و مخرب قرار نگیرند.

 وی خدمت به مردم را یک عبادت بزرگ ارزیابی کرد و اظهار داشت: مدیران بایستی بدور از هر گونه گرایش حزبی و قومیتی، خدمتگزار خوبی برای مردم باشند و به درستی به دغدغه ها و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

همتی به حجم مشکلات انباشت شده دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سنوات گذشته اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه به دلیل حجم مطالبات گذشته هنوز نتوانسته ایم انتظارات بحق پزشکان و پرسنل را در پرداخت ها برآورده سازیم ولی به حول و قوه الهی و تلاش شبانه روزی مدیران در نظر داریم با تامین و تخصیص بودجه برای رفع این مشکلات گام های اساسی برداریم.

 وی کمک به توسعه استان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: کمک به توسعه استان آرزوی دیرینه ماست و من برای توسعه استان دست مدیران عملگرا را می بوسم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.