طالقان- عضو شورای اسلامی شهر طالقان با بیان اینکه تمرکز اعتبارات شهرداری در سال جاری بر بهسازی معابر شهری است گفت: در تلاشیم با تقویت زیرساخت های گردشگری در این بخش به درآمد پایدار برسیم.

تمرکز شهرداری بر بهسازی معابر شهری است/ایجاد مرکز گردشگری ۲۸ هکتاری در حاشیه سد طالقان

حامد صادقیان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: ۴۵ درصد بودجه مصوب سال ۹۶شهرداری طالقان به امورات عمرانی اختصاص یافته که بخش قابل توجهی از آن را برای بهسازی معابر، روکش آسفالت وجدول گذاری خیابان ها و کوچه ها اختصاص داده ایم.

وی افزود: در حوزه توسعه زیرساخت های فرهنگی ورزشی نیز احداث کتابخانه عمومی شهر در دستور مدیریت شهری است و ۸۰۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است که نیمی از آن محقق شده است.

صادقیان خاطرنشان کرد: احداث تنها زمین چمن طبیعی شهرستان طالقان نیز با مشارکت اداره ورزش وجوانان نیز  در دستور کار است ودر اواخر تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.

عضو شورای اسلامی شهر طالقان از اختصاص ۲۸ هکتار زمین برای ایجاد مرکز گردشگری در حاشیه دریاچه سد طالقان خبرداد و گفت: فراخوان احداث این مرکز گردشگری انجام شده وبه زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: این مرکز گردشگری شامل خدمات مورد نیاز گردشگران جهت اقامت های موقت و خدمات مورد نیاز جانبی است و می تواند زمینه ساز خدمات دهی مطلوب به گردشگران و جذب بیشتر مسافران باشد.

صادقیان تصریح کرد: به دلیل قرار گرفتن این زمین در حریم سد طالقان آب منطقه ای اجازه احداث بناهای دایمی را نمی دهد لذا امکان احداث کمپ های اقامتی وهتل در آن وجود ندارد.

نماینده مردم طالقان در پارلمان شهری رسیدن به یک درآمد پایدار از محل توسعه گردشگری را از اهداف مدیریت شهری طالقان عنوان کرد وگفت: ایجاد درآمد از محل گردشگری در بودجه سال جاری لحاظ نشده اما درصددیم در یک بازه زمانی مشخص حداقل ۲۵ درصد درآمد پایدار شهرداری از این ناحیه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.