بشرویه- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه بشرویه از اجرای بیش از ۴۰ برنامه مختلف در هفته  عقیدتی سیاسی در بشرویه خبر داد.

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"حجت الاسلام مهدی دهقانی"صبح امروز  در نشست خبری  با اصحاب رسانه شهرستان بشرویه که به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید  مطهری" هفته عقیدتی سیاسی و هفته بزرگداشت مقام معلم" در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت سپاه بشرویه برگزار شد با اشاره به اینکه شهید مطهری الگوی بزرگ علمی و دینی است بیان کرد:شهید مطهری الگوی عملی و دینی یک مسلمان است و همه معلمان باید این شهید بزرگ را الگوی خود قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه بشرویه تصریح  کرد: اولین معلم هستی خداوند است که به وسیله قلم تعلیم داد آنچه که  انسان نمیدانست و این مهم در ایات متعدد قرآن آمده است،معلم بعدی ائمه  و پیامبران هستند همچنان که هدف از بعث حضرت محمد (ص) نیز تعلیم  انسان بوده است .

وی با اشاره به اینکه  الگوی شهید مطهری نیز پیامبران و ائمه بوده اند بیان کرد: معلمان ما باید در این عصر و زمان با تاسی از پیامبران و شهید مطهری ،در راه رسالت خود  تلاش کنند.

حجت الاسلام دهقانی افزود: تمامی آثار شهید مطهری مورد تایید امام خمینی (ره) قرار گرفته و به فرموده امام راحل ،شهید مطهری یک مبارز بزرگ انقلابی است و به همین دلیل نیز سالروز شهادت ایشان به نام هفته عقیدتی سیاسی و هفته بزرگداشت مقام معلم نام گذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه بشرویه  با بیان اینکه بخش عقیدتی سیاسی در حوزه نیروهای مسلح از تمایزهای شاخص نیروهای نظامی کشور با سایر کشورها است گفت: برخوداری نهادهای نظامی از بخش عقیدتی سیاسی یکی از ویژگی های متمایز است که نشان می دهد حتی در بخش های نظامی کشور نیز هدایت به سوی معنویت و مسائل دینی بالا است  همچنان که مقام معظم رهبری عنوان میکنند که بخش عقیدتی سیاسی هدفش این است که دل ها را به سمت خدا ببرد.

وی از اجرای بیش از ۴۰ برنامه مختلف در هفته  عقیدتی سیاسی در بشرویه خبر داد و گفت: دیدار اعضای ستاد عقیدتی سیاسی با امام جمعه ،حضور حجت الاسلام اکبرپور در شهرستان و اجرای  بیش از ۶برنامه  مختلف با محوریت نشست روشنگری ،دیدار با طلاب ،برگزاری کارگاه هادیان سیاسی  بخشی از برنامه های درنظر گرفته شده می باشد که تعدادی از آنان اجرا شده است.

حجت الاسلام  دهقانی تصریح کرد: برگزاری نشست های روشنگری در سطح پایگاه ها ی مقاومت بسیج،حضور منسجم اعضای ستاد عقیدتی سیاسی و معلمان عزیز در میعادگاه نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای دانش اموز و فرهنگی در سالن شهید مفتح، نواختن زنگ سپاس از معلم  در مدارس،تقدیر از معلمان توسط دانش آموزان بسیجی، مسابقه کتابخوانی برگزاری حلقه های صالحین و برنامه های فرهنگی و ورزشی،محفل انس با قرآن و دیدار با خانداده شهدا بخش دیگری از برنامه های شاخص این هفته محسوب می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه بشرویه  باتاکید بر بزرگداشت مقام شهدا، بویژه فرهنگیان، شهید مطهری و مقام معلم افزود: این برنامه ها در طول سال نیز برگزار می شود و کارگاه های زیادی با حضور اساتید مختلف برپا است و باید تلاش شود تا در این هفته بتوانیم بیش از گذشته قدردان مقام والای شهدا و همچنین معلمان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.