سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مصاحبه‌ای پرده از اتفاقات پشت پرده اتفاقات استقلال و پرسپولیس در زمان مدیریت بهرام افشارزاده و علیرضا رحیمی برداشت.

راز ماموریت رحیمی و افشارزاده در پرسپولیس و استقلال چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی امروز در مصاحبه ای به شرایط تیم ذوب آهن پرداخت و تاکید کرد که برنامه ای که برای تمدید قرارداد به ذوب آهن داده، برای رسیدن به عنوان قهرمانی است. وی همچنین گفت که برای بستن تیم به پرسپولیس نگاه می کند.

قلعه نویی که باید هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال برود، وقتی با سئوالی در اینباره مواجه شد، ترجیح داد با کنایه نسبت به دوران حضورش در استقلال و اقدامات بهرام افشارزاده مدیرعامل وقت استقلال صحبت کند.

وی در پاسخ به این سئوال که نظرش راجع به بازی با استقلال چیست؟ گفت: خوشحالم استقلال و پرسپولیس از نظر مالی شرایط خوبی پیدا کرده اند. تیم های پرطرفدار جزو سرمایه های جامعه هستند و جلوی بسیاری از آسیب های جامعه را می توان با یک تمرین استقلال و پرسپولیس گرفت.

سرمربی ذوب آهن یکباره به بازگویی موضوعی از زمان مدیریت افشارزاده و رحیمی در استقلال و پرسپولیس پرداخت ولی جزئیاتی از این پشت پرده ها را اعلام نکرد. قلعه نویی گفت: یادم است آقای افشارزاده آندو تیموریان و محمد قاضی را داد و رفت. البته  آقای علیرضا رحیمی مدیرعامل وقت پرسپولیس موضوعی را را در این ارتباط برایم تعریف کرد. گویا آنها باید یک ماموریت هایی را انجام می دادند که رحیمی آنرا قبول نکرد. در آن فصل، ما تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دادیم ولی افشارزاده نتوانست ۱۰۰ میلیون تومان برای ما فراهم کند.

قلعه نویی از صحبت بیشتر در این ارتباط خودداری کرد. او از این فرصت استفاده کرد تا فقط گوشه هایی از اتفاقاتی که در زمان مدیریت افشارزاده و سرمربیگری خودش در استقلال افتاده بود را ذکر کند. از صحبتهای قلعه نویی اینطور بر می آید که مدیر استقلال از بیرون از مجموعه باشگاه دستوراتی گرفته و خواسته یا ناخواسته از کمک به تیم خودداری کرده است. باید دید واکنش افشارزاده به این صحبتها چه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.