کرمانشاه- مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان کرمانشاه گفت: از ۲۴۲ خانوار دارای دو معلول استان وضعیت مسکن ۵۳ خانوار هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وضعیت مسکن ۵۳ خانوار دارای ۲ معلول استان کرمانشاه هنوز تعیین تکلیف نشده است

​به گزارش قدس آنلاین، رمضان رادک  با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای ۲۴۲ خانوار دارای دو معلول است اظهار داشت: از این تعداد ساخت مسکن برای ۱۸۹ خانوار تعیین تکلیف شده است. خانواده‌هایی که دارای دو فرزند معلول باشند از واحدهای مسکن محرومان با زیربنای ۵۵ تا ۷۰ متر بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان کرمانشاه گفت: براساس قانون پیش‌بینی شده بود که تا پایان امسال تمام ۲۴۲ خانوار خانه‌دار شوند اما به دلیل افزایش تعداد این خانوارها به‌ویژه در روستاها این زمان تا سال ۹۹ تمدید شد.

وی با بیان اینکه خیران به هر محروم دارای دو فرزند معلول و فاقد مسکن کمک‌هایی به‌صورت نقدی یا غیرنقدی اهدا می‌کنند، افزود: بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و بهزیستی در این زمینه همکاری دارند.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز استان کرمانشاه با اشاره به ساخت منزل برای زلزله‌زدگان روستایی استان کرمانشاه عنوان کرد: از ۱۰ واحد تعهد شده از طرف خیران مسکن‌ساز دو واحد به طور کامل تحویل شده و هشت واحد باقی مانده نیز در حال ساخت هستند.

رادک با اشاره به اینکه تقاضا برای ساخت منازل در مناطق زلزله‌زده بین ۱۰ تا ۲۰ مورد است اظهار داشت: برای ساخت ۹ واحد در گیلانغرب درخواست داده شده است و در حال رایزنی با خیران مسکن‌ساز هستیم که هزینه ساخت را به طور کامل تقبل کنند.

منبع:  تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.