رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مشارکت سپاه و کمیته امداد در ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و مناطق محروم برای مددجویان کمیته امداد خبر داد.

مشارکت سپاه و کمیته امداد در ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها

به گزارش قدس آنلاین، سید پرویز فتاح در نشست با مددجویان کمیته امداد گناوه اظهار داشت: خدمت به مردم از مهمترین وظایف مسئولان است و باید در این راستا از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی تکریم ارباب رجوع را یک وظیفه عمومی برشمرد و ادامه داد: در نظام اداری با به مسائل اخلاقی و تکریم ارباب رجوع تلاش ویژه‌ای صورت گیرد و تکریم فقرا و محرومان مد نظر باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تامید بر اینکه پیشرفت و سرافرازی نظام اسلامی نیازمند تکریم مردم است، اضافه کرد: باید شرایط به گونه‌ای باشد که مسئولان برای رفع مشکلات محرومان و نیازمند به خانه آنها مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد کمیته امداد در استان بوشهر بالاتر از تعهدات این نهاد بوده است،‌ تاکید کرد: در راستای کمک به نیازمند باید دولت و مجلس همراهی و همکاری خوبی را داشته باشند. سال گذشته شاهد افزایش سه برابری مستمری مددجویان بودیم.

فتاح از افزایش ۱۴.۵ درصدی مستمری مددجویان خبر داد و اضافه کرد: در راستای توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری در سال جاری شاهد تصویت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خواهیم بود.

وی از پرداخت تسهیلات اشتغال تا سقف ۵۰ میلیون تومان به مددحویان نیازمند اشتغال، افزود: در پرداخت وام اشتغال به مددجویان باید دقت کافی صورت گیرد و باید به سمت اشتغال پایدار حرکت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مشارکت سپاه و کمیته امداد در ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها خبر داد و گفت: واحدهای مسکن نیمه‌کاره در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد تا تکمیل شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.