سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تاکید کرد در دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ، کریم بنزما و کیلور ناواس تفاوت ها را رقم زدند.

زیدان: بنزما و ناواس تفاوت ها را رقم زدند/ انتظار بازی سخت را مقابل بایرن مونیخ داشتم

به گزارش قدس آنلاین، کریم بنزما ستاره کهکشانی ها بود و توانست هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. ستاره مغضوب فرانسوی امشب در برنابئو عقده گشایی کرد و یک تنه همراه با کیلور ناواس رئال را به فینال کیف رساند.

زیدان در پایان بازی گفت:« حالا می توانیم بسیار خوشحال باشیم. امشب سختی زیادی را برابر بایرن تحمل کردیم ولی در نهایت نتیجه مقاومت مان به صعود ختم شد. فوتبال همین است و هیجان هایش به همین شکل. وقتی نتیجه به برد ختم می شود، همه چیز عالی به نظر می رسد.

دقیقه 2 گل خوردیم و روند بازی خیلی زود عوض شد. گل زودهنگام بایرن لطمه روحی بزرگی بود. باید با آن اتفاق کنار می آمدیم و انتظار این را هم داشتیم که برابر بایرن دچار سختی زیادی شویم. بایرن تیم بسیار بزرگی است. ما پیش از بایرن، موفق به حذف پی اس جی و یوونتوس نیز شده بودیم. هیچکدام بدون سختی و مقاومت حاصل نمی شد.»

نتایج نه چندان خوب رئال در برنابئو:« در نشست خبری پیش از بازی هم گفتم که دوست دارم همه بازی هایمان را در خانه برگزار کنیم. حالا باید استراحت کرده و برای فینال خودمان را آماده کنیم. با این دیدگاه شما همان بهتر که فینال در کیف برگزار خواهد شد. اینطور نیست؟»

کیلور و بنزما:« به خاطر کریم بسیار خوشحالم و شایسته این دو گل بود. او هرگز از تلاش و تمرین دست نکشید و امشب تفاوت ها را رقم زد. کیلور هم همینطور. او به خصوص در نیمه دوم چند مهار بی نظیر داشت و بازی درخشانی از او دیدیم. در مجموع از همه راضی هستم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.