قدس‌آنلاین: انتشارات انقلاب اسلامی با 8 عنوان چاپ اول و 130 عنوان کتاب برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود.

حضور انتشارات انقلاب اسلامی با 8 کتاب جدید در نمایشگاه

انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه امسال، علاوه بر  8 اثر چاپ نخست، 30 دوره از کتابهای پرفروش را به صورت تجدید چاپ و 20 عدد نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و مجموعه سخنرانی‌های رهبر معظّم انقلاب اسلامی را به نمایشگاه می‌آورد.

در مجموع 138 عنوان کتاب در غرفه این نشر واقع در شبستان اصلی مصلی تهران ـ مطابق سال‌های قبل ـ عرضه خواهد شد.

مرگ تاجرانه«شهید و شهادت در کلام رهبر معظّم انقلاب»، تفسیر سوره‌ برائت، معیشت پرهیزکارانه«تقوا در کلام رهبر معظّم انقلاب»، ثلاثُ رسائلَ فی الجهاد، شعار سال 1396، دو امام مجاهد، کتاب عدالت و همرزمان حسین(علیه‌السّلام) هشت کتاب چاپ نخست قابل عرضه در این نمایشگاه می‌باشند.

در نمایشگاه کتاب سال گذشته این نشر یک پویش خلاقانه با موضوع «رنگ‌آمیزی نقاشی‌ای از تصویر رهبر معظّم انقلاب در کنار فرزندان شهدا» و یا یادداشت دلنوشته‌ای با موضوع «فرزندان، آینده‌سازان ایران» ویژه‌ی گروه سنی کودک و نوجوان با عنوان پدر مهربان برگزار کرد و نظر به استقبال مخاطبین و دانش‌آموزان به این موضوع در نمایشگاه و فضای مجازی سبب شد تا این روند با نقاشی‌های جدید و موضوعات متنوع دیگر در نمایشگاه کتاب سال جاری ادامه پیدا کند.

برای آشنایی بیشتر و سهولت دسترسی به آثار انتشارات انقلاب اسلامی، این نشر دوازده گروه با موضوعات مختلف مانند حوزه‌ی سبک زندگی، زنان و خانواده، ولایت و امامت، عاشورا و امام حسین(ع)، انقلاب و رهبری و ... در بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی به عنوان سیر مطالعاتی موضوعی آثار خود معرفی کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی و پیام‌رسان‌های ایرانی به آدرس‌های ذیل این سیر مطالعاتی مشاهده نموده و اخبار مرتبط به انتشارات انقلاب اسلامی در سی‌ویکمین‌ نمایشگاه کتاب را دنبال کنند.

ble.im/book_khamenei.ir

sapp.ir/book_khamenei_ir

igap.net/book_khamenei_ir

gap.im/book_khamenei_ir

eitaa.com/book_khamenei_ir

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.