اصفهان- سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکید کرد: در این استان برنامه ای برای جیره بندی آب نداریم زیرا برای ما ثابت شده جیره بندی مصرف آب را کم نمی کند.

برنامه ای برای جیره بندی آب نداریم

سید اکبر بنی طباء در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: زمانی که بحث جیره بندی مطرح شود مردم به ذخیره آب اقدام می‌کنند و پس از وصل مجدد شبکه، بخش عمده آن را دور می‌ریزند بنابراین جیره‌بندی راهکار مناسبی برای مدیریت مصرف آب نیست.

وی افزود: تمهیدات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ارتباط با موضوع تولید آب و با شناسایی منابع جدید و حتی حفر چاهها در راستای این است که بخشی از کسری آب حوضه آبریز زاینده ورد را جبران کند.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در بخش مصرف نیز با انجام اقدامات فرهنگی و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت رسانه‌ها برای افزایش ترغیب مردم در راستای کاهش مصرف آب تلاش می کنیم، گفت: اگر مردم همکاری کنند، جیره بندی آب نخواهیم داشت.

وی جیره بندی را خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خواند و تصریح کرد: در این استان برنامه ای برای جیره بندی آب نداریم زیرا برای ما ثابت شده جیره بندی مصرف آب را کم نمی کند، چه بسا منجر می شود منجر به افزایش مصرف آب شود.

بنی طباء اظهارکرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به خاطر سلامتی و بهداشت مردم بر روی کیفیت آب نیز حساسیت ویژه ای دارد.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: نظارت دقیق برکیفیت آب شرب، همچنین بهره گیری از آزمایشگاه های معتبر و مجهز شرکت آبفا و شبکه بهداشت استان برای کنترل کیفیت آب انجام می شود، بنابراین مردم نباید هرگز نگران سلامتی و کیفیت آب شرب باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.