مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب، با اشاره به سخنان مقامات آمریکا درباره برجام گفت: ایران بدون کوچکترین نقصی به برجام متعهد است اما اگر آمریکا از برجام عقب نشینی کند ما هم نخواهیم ماند.

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر ولایتی اظهار داشت: ایران برجام را همانگونه که تهیه شده می پذیرد و به هیچ عنوان کم یا زیاد کردن برجام مورد قبول نخواهد بود. 

وی ادامه داد: حتی اگر کشورهای همسوی آمریکا به ویژه اروپایی ها برای ماندن برجام، بخواهند با آمریکایی ها در برجام تجدیدنظر کنند، مطمئناً یکی از گزینه های ما عقب نشینی از برجام است. 

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب، همچنین با اشاره به دیدارش با سران عشایر کرد سوریه افزود: همین که سران قبایل و عشایر اصلی کرد سوریه در جمهوری اسلامی ایران حضور دارند و با سیاست های اصولی ما همراهی می کنند پاسخی به آمریکا و آل سعود است. 

ولایتی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها تصور می کنند در شرق فرات و مناطق کردنشین جا خوش کرده اند، اما باید بدانند که دیر یا زود آن مناطق را ترک خواهند کرد و آزادی مناطق شرق فرات از اشغال آنان چندان دور نخواهد بود؛ بویژه اینکه عشایر کرد سوریه در مناطقی همچون حسکه، رقه و دیرالزور سابقه طولانی در مبارزه با بیگانگان دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.