جشن قهرمانی استقلال در سی و یکمین دوره رقابتهای جام حذفی در شرایطی برگزار شد که شاگردان شفر روی سکویی قرار گرفتند که چند روز پیش برای پرسپولیس تدارک دیده شده بود!

گزارش کامل یک جشن پرحاشیه و بی نظم/ ستاره های استقلال را دو نفر نگه داشتند!

به گزارش قدس آنلاین، دیدار فینال سی و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۹:۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان بین تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه بابل آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی های تهران پایان رسید. تیام(۳۵) برای استقلال گل زد.

ورود پرتعداد تماشاگران!
درحالی که در طول بازی چند تماشاگر وارد زمین شدند و به سمت رحمتی رفتند، با سوت پایان بازی تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه شدند تا بازهم بی نظمی و هرج و مرج حرف اول جشن قهرمانی باشد و بار دیگر ثابت کند این ورزشگاه شرایط لازم برگزاری فینال را ندارد.

* اعتراض اسکوچیچ به داور
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه پس از پایان سوت بازی به وسط زمین رفت و به زرگر داور این دیدار به خاطر قضاوتی که داشت اعتراض کرد. اسکوچیچ اعتقاد داشت که داور باید در چند صحنه برای تیمش پنالتی می گرفته است.

* بازار داغ سلفی بگیران!
با به صدا درآمدن سوت پایان بازی افراد متفرقه زیادی وارد زمین شدند تا با بازیکنان دو تیم عکس سلفی بگیرند. حتی برخی مسئولان کنار زمین هم اقدام به گرفتن عکس کردند تا بی نظمی به اوج خود برسد. برخی تماشاگران حتی به بازیکنان اجازه رفتن به رختکن را نمی دادند.

* غیبت تاج و حضور وزیر ورزش
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که برای حضور در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا راهی امارات شده است در جشن قهرمانی استقلال غایب بود. به جای او محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون کنار سلطانی فر وزیر ورزش و برخی مسئولان خرمشهر حضور داشت.

* پادوانی روی پیراهن قهرمانان
بازیکنان تیم فوتبال استقلال درحالی روی سکوی قهرمانی حاضر شدند که روی پیراهن آنها تصویر لئوناردو پادوانی مدافع مصدوم این تیم حک شده بود. پادوانی در یکی از دیدارهای استقلال دچار مصدومیت از ناحیه سر شد.

* پیشکسوتان فقید استقلال روی پیراهن رحمتی
سیدمهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال درحالی روی سکو آمد که پیراهن خود را مزین به تصویر چهار پیشکسوت فقید استقلال کرده بود. ناصرحجازی، رضا احمدی، غلامحسین مظلومی و منصور پورحیدری روی پیراهن رحمتی بودند.

حضور یک نماینده مجلس روی سکو و ناراحتی مسئولان
یکی از نمایندگان مجلس خوزستان به سرعت خود را به سکوی قهرمانی رساند تا در جشن آبی پوشان شریک باشد که این مسئله باعث شد بهاروند از این موضوع بسیار ناراحت شود. سیدرضا افتخاری هم که از آمدن این نماینده مجلس ناراحت بود به شدت اعتراض کرد و به جای اینکه در سکوی قهرمانی باشد بر روی نیمکت ذخیره ها نشست. البته بعد از پایان رفتن نماینده مجلس شرایط به حالت عادی برگشت.

* ستاره های استقلال را انسان ها نگه داشتند!
سکوی قهرمانی استقلال که همان سکویی بود که چند روز پیش پرسپولیس روی آن رفته بود. فقط بنرهای قرمز روی آن کنده شده بود و به جایش بنر آبی نصب شده بود. البته چند بنر قرمز باقی مانده بود. نکته جالب تر اینکه بخشی از سکو که شامل لوگوی باشگاه استقلال و دو ستاره روی آن بود را دو نوجوان از پشت با دست نگه داشته بودند!

* رحمتی جام قهرمانی را بالای سر برد
پس از آنکه تمامی بازیکنان استقلال روی سکو رفتند و مدال خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند، سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان روی سکو رفت و جام قهرمانی را بالای سر برد. این هفتمین قهرمانی استقلال در جام حذفی بود.

* بی نظمی به اوج خود رسید
پس از مراسم اهدا جام بی نظمی در ورزشگاه به اوج خود رسید و بسیاری از تماشاگرانی که روی سکوها حضور داشتند وارد زمین شدند تا در جشن قهرمانی شرکت کنند. بازیکنان هم که قصد داشتند دور افتخار بزنند از این بی نظمی کلافه شدند و ترجیح دادند راهی رختکن شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.