کاپیتان سابق تیم ملی ایران در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:من مطمئن هستم که ایران در این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا قهرمان خواهد شد.

دایی: ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ می شود/ کی‌روش تیمی منسجم ساخته است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت AFC، علی دایی، اسطوره فوتبال ایران که میهمان ویژه مراسم قرعه کشی امشب برای مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ است، معتقد است ایران در این دوره از رقابت ها قهرمان خواهد شد.

دایی در مصاحبه خود گفت: تیم ملی ایران در چند سال گذشته بهترین تیم آسیا بوده است و دلیل این امر هماهنگی و تمرکز بالای تیمی است. ایران در چند سال گذشته تحت نظر کی روش تغییرات اندکی داشت و این باعث شده است تا ترکیبی عالی و منسجم داشته باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران افزود: کی روش تمرکز خود را برای ساخت تیم منسجم گذاشت و این باعث شد که تاثیر مثبتی به تیم ملی ایران داشته باشد. من مطمئن هستم که ایران در این دوره از مسابقات قهرمان خواهد شد. ما همیشه مدعی قهرمانی بودیم و نتایج اخیر تیم ملی نیز اعتماد به نفس تیم را بالا برد تا برای چهارمین بار قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان گفت: در مسابقات جام ملت های آسیا ۱۹۹۶ یک بازیکن کره در آلمان بازی می کرد که بسیاری از استعدادیاب ها را مجاب کرد تا بازیکنان آسیایی را در این مسابقات رصد کنند. ۴ گلی که در این مسابقات به کره زدم باعث شد تا تیم آرمینیا بیله فلد با من قرارداد امضا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.