سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: رایزنی و مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده ادامه دارد و بعد از دو بازی با الجزیره روند تمدید قراردادها را انجام خواهیم داد.

آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس/ درخواست برانکو برای سفر به امارات

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس قبل از سفر به امارات و بازی با الجزیره این کشور، گفت: خودم روزهای زیادی در تمرینات حاضر می‌شوم و خوشبختانه شاهد هستم که تمرینات تیم خیلی پرنشاط و شاداب در حال برگزاری است و بازیکنان سرحال هستند. تیم تحت هدایت آقای برانکو تمرینات خوبی انجام داده و می‌دهد و همه چیز به خوبی پیش می‌رود. امیدوارم که در ابوظبی با ارائه یک بازی خوب بتوانیم نتیجه خوبی هم بگیریم و در بازی برگشت در تهران با حضور هواداران جشن صعود به مرحله بعد را بگیریم.

وی درباره اینکه آیا برای این بازی پاداش خاصی در نظر گرفته شده، افزود: نه این طور نیست بلکه ما یک جدولی داریم که فرمول پاداش‌ها بر اساس آن انجام می‌شود و این طور نیست که بخواهیم برای این بازی پاداش خاصی در نظر بگیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان افزود: ما با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده مذاکرات و رایزنی‌های خوبی داشتیم و داریم. مشکل خاصی هم از این بابت وجود ندارد و انشاءالله بعد از این دو بازی تمدید قرارداد بازیکنان را انجام خواهیم داد.

وی در مورد سفر سرخ‌ها به ابوظبی هم افزود: طبق درخواست آقای برانکو همه بازیکنان حتی امید عالیشاه و سیدجلال حسینی هم که نمی‌توانند برای ما در این بازی به میدان بروند به این سفر می‌آیند، آقای برانکو خواستار این شده که کلیه بازیکنان در این سفر همراه تیم باشند تا هیچ بازیکنی از روند تمرینات دور نباشند.

گرشاسبی در خصوص وضعیت افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم پرسپولیس و اینکه آیا او در این سفر همراه پرسپولیسی‌ها است یا نه، تصریح کرد: برای روشن شدن و تعیین تکلیف آقای پیروانی در حال رایزنی هستیم اما فعلاً چیزی مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که در نبود پیروانی چه کسی امور اجرایی تیم پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت، افزود: گفت: حسین خبیری همیشه با ما است و ما از او خواستیم تا به نمایندگی از ما بیشتر کنار تیم باشد تا کارها به خوبی انجام شده و مشکلی پیش نیاید. مطمئناً خللی در امور تیم پرسپولیس پیش نخواهد آمد و همه چیز طبق برنامه جلو خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.