بشرویه- امام جمعه موقت بشرویه با تاکید بر پیاده سازی احکام قرآنی در جامعه گفت: یادگرفتن احکام قرآن و عمل به دستورات آن از مهمترین اهداف دین است.

احکام قرآنی باید در جامعه به فعلیت برسد/از تولید داخلی برای رونق اقتصادی حمایت می کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"حجت الاسلام علی اکبر حدادیان" در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشرویه که ظهر امروز در محل مسجد جامع میدان برگزار شد  باتبریک عید بزرگ نیمه شعبان به مسلمانان جهان و شهرستان بشرویه و با اشاره به احادیث و روایات الهی  خاطر نشان کرد: حضرت مهدی(عج) آنچنان حکومتی در جهان برپا می کند که همگان از نعمت آن بهره مند می شوند و در زمان حکومت حضرت همه عالم جهان هستی زیر پرچم توحید قرار می گیرند .

امام جمعه موقت بشرویه افزود:ما مسلمانان باید تلاش کنیم با رفتار و کردار خود زمینه ظهور حضرت را فراهم کرده و منتظر واقعی  ایشان باشیم.

وی تصریح کرد: زمان دقیق ظهور ایشان به جز خداوند متعال کسی نمی داند.

امام جمعه موقت بشرویه با تاکید بر پیاده سازی احکام قرآنی در جامعه گفت: یادگرفتن احکام قرآن و عمل به دستورات آن از مهمترین اهداف دین است همچنان که حفظ قرآن و تلاوت آن بسیار ارزشمند است و باید در کنار آن تدبیر در معانی و مفاهیم آن نیز صورت بگیرد.

حجت الاسلام حدادیان در ادامه به وضعیت اقتصادی اشاره کرد و با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی افزود: مهمترین سلاح های دفاع در جنگ اقتصادی حمایت از کالای داخلی است.

وی افزود: امید است با خرید و فروش کالای ایرانی بازار اقتصاد را رونق دهیم و تولیدکنندگان نیز با حمایت مشتریان خود بر کیفیت کالاها بیفزایند.

حجت الاسلام حدادیان از همه دست اندرکاران برپایی جشن های ویژه شعبان هم تشکر کرد و گفت: از تمام شهروندان بویژه جوانان و هیت امنایی که در اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان زحمت های زیادی برای برپایی جشن های مذهبی کشیده اند تقدیر می شود.

امام جمعه موقت بشرویه همچنین از خیرینی که برای شادی روح درگذشتگان خود در برات به مراکز خیریه برای دستگیری و کمک به نیازمندان مراجعه کرده اند نیز قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.