اهواز- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با خروج آمریکا از برجام، ایران نیز از (ام.پی.تی) خارج می شود و تعهد نامه ای برای بازرسی های آمریکا در فعالیت های هسته ای ما وجود نخواهد داشت.

تهدیدهای ترامپ فعالیت های هسته ای ما را گسترش می دهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ آیت الله موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه امروز ١٤ اردیبهشت با توجه به تهدیدهای ترامپ در خصوص کنار گیری از برجام، عنوان کرد: ترامپ ۲۲اردیبهشت را روز تعیین تکلیف نسبت به برجام دانسته و به خروج از برجام تهدید کرده است، در مقابل آن جمهوری اسلامی ایران تهدید کرده ما نیز از( ام.پی.تی) خارج خواهیم شد. مسئولین ذیربط نیز اعلام کردند هیچ مشکلی با گسترش فعالیت های هسته ای نداریم و به شدت هرچه تمام تر فعالیت ما بیشتر می شود، به این شکل آمریکا بازرس های خود را جهت بررسی فعالیت های ما نمی تواند بفرستد، زیرا تعهد نامه با خروج آمریکا از برجام، از بین می رود.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت های مردم از تولیدات داخلی، اظهار کرد: از طرفی دیگر در رابطه با مسائل اقتصادی، باید بنیه اقتصادی مقاومتی را تقویت و حمایت از تولید ایرانی و اشتغال جوانان ایرانی را افزایش دهیم. همچنین صادرات خود را به کشورهای خارجی گسترش داده و بیش از پیش بهترین مبادلات خود را با کشورهای اسلامی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خصوص هفته معلم، مسئولین را ملزم به رفع نیاز ها و حل مشکلات فرهنگیان دانست و گفت: مسئولین باید رضایت فرهنگیان را جلب کنند تا با شوق و ذوق بیشتری این قشر، انجام وظیفه کنند؛ هر چند که این قشر به مسائل مادی اهمیت نمی دهند و همیشه با علاقه قلبی به این کار پرداختند.

پیش نماز اهواز با توجه به پیش رو داشتن هفته بسیج و با اشاره به امدادرسانی های بسیج سازندگی، این حوزه را ملزم به اطلاع رسانی فعالیت های خود به مردم دانست تا در جریان برنامه های آینده و فعالیت های گذشته خود، قرار بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.