رئیس فیفا تاکید کرد روسیه آماده برگزاری جام جهانی است.

اینفانتینو با پوتین دیدار کرد/ ابراز خرسندی رئیس فیفا از آمادگی روسی برای برگزاری جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از RT، در آستانه شروع جام جهانی روسیه، جیانی اینفانتینو رییس فیفا بار دیگر به روسیه سفر کرد تا امکانات نهایی این کشور را برای میزبانی جام جهانی مورد ارزیابی قرار دهد. 

جیانی اینفانتینو در حاشیه سفر خود به مسکو و ملاقات با ولادمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه گفت: خرسندم که اعلام کنم روسیه اکنون کاملا شرایط میزبانی جام جهانی را به دست آورده است. من از زحماتی که پوتین و تیم او کشیدند تشکر می کنم. فکر می‌کنم بهترین میزبانی جام جهانی را در این کشور شاهد باشیم. تمام واکنش‌هایی که تیم متخصصان ما در روسیه داشتند مثبت بوده است و به همین خاطر من به برگزاری هر چه بهتر این دوره از رقابت‌ها بسیار خوشبین هستم. 

او در ادامه گفت: کشور زیبای روسیه آماده این جشن بزرگ فوتبالی است تا بتواند به بهترین شکل از عهده میزبانی این دوره از رقابت‌ها بربیاید. من ۲۰ سال است که به صورت مداوم در متن برگزاری رویدادهای مختلفی بودم و به همین خاطر باید از حرفه‌یی‌گری تیم روس برای میزبانی جام جهانی قدردانی کنم. این میزبانی کمک زیادی به جهانیان خواهد کرد تا با خون گرمی مردم روسیه و محیطی زیبا و جذاب آشنا شوند. مهم‌ترین موضوع این است که هواداران از این امکانات لذت ببرند. باید یک جو خیلی خوب و مثبتی در طول جام جهانی ایجاد شود.

جام جهانی روسیه تابستان با حضور ۳۲ کشور در ۱۱ ظهر روسیه برگزار خواهد شد. دیدار افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها باید در ورزشگاه لوژنیکی برگزار شود. روسیه میزبان باید برابر عربستان به میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.