جوین_ امام جمعه جوین گفت: ملت ایران با تکیه بر دین در مقابل ظالمان ایستادگی کرده واز دشمنان هیچ ترسی به دل راه نخواهد داد.

 ملت ایران بادین مقابل ظلم ایستاده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور امام جمعه شهرستان جوین در خطبه اول نمازگزاران را به تقوی و پرهیزگاری و دوری از گناهان دعوت کرد.  

خطیب جمعه جوین  افزود: به آمریکا هشدار می دهیم که ملت ایران با تکیه بر دین و اسلام وانقلاب در مقابل ظلم ایستادگی کرده و از دشمنان هیچ ترسی به دل راه نخواهد داد و این همت والا را در طول ۴۰ سال گذشته به اثبات رسانده است، پس دشمنان انقلاب به تعهدات بین المللی خود پایبند باشند.  

دلیری پور تاکیدکرد: ما مسلمانان با پایبندی به دین مبین اسلام که خداوند وعده داده است حق بر باطل پیروز است، برحسب این دستور اسلامی محکم واستوار برمواضع خود  ایستاده ایم.  

خطیب جمعه جوین حقوق شهروندی را از تاکیدات دین مبین اسلام اعلام کرد و گفت: تمامی شهروندان در نظام مقدس جمهوری اسلامی حق و حقوقی دارند که این حقوق در قانون اساسی نیز پیش بینی شده است.  

امام جمعه جوین تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی باعث توسعه و رونق اقتصادی در جامعه خواهد شد وتمام مردم از رونق اقتصادی سود خواهند برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.