همدان- مدیر عامل شرکت هواپیمایی ثامن پرواز همدان گفت: با کمک اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگران استان و نیز سازمان راه آهن کشور این قطار امروز ( ۱۵ اردیبهشت) وارد همدان می شود.

ورود قطار گردشگری به همدان
به گزارش قدس آنلاین ،مدیرعامل شرکت ثامن پرواز گفت : نخستین قطار گردشگری غرب کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت  با مجموع ۳۲۰ مسافر و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره ملی پویانمایی، به همدان می آید. 
حمید  رضازاده ادامه داد:  البته همدانیها  می توانند پس از ورود این قطار به همدان، در ساعت ۲:۴۵ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت بلیط تهیه کرده و با این قطار به تهران سفر کنند. 
وی گفت: میهمانان جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی توسط قطار گردشگری داخلی وارد همدان می‌شوند.
حمید رضازاده با بیان اینکه بخش ترابری جشنواره به شرکت ثامن پرواز همدان محول شده است، اظهار  کرد: در ابتدای جلسات چندین طرح مختلف ارائه شد که در نهایت با پیشنهاد این شرکت هواپیمایی موافقت به عمل آمد.
وی با بیان اینکه قرار بر آن شد تا بر اساس تدابیر انجام گرفته میهمانان جشنواره توسط قطار گردشگری داخلی وارد استان شوند، افزود: این قطار گنجایش ۳۲۰ نفر را دارد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ثامن پرواز همدان با بیان اینکه این قطار برای حمل مسافران جشنواره در نظر گرفته شده  که ۱۵ اردیبهشت ساعت ۸ صبح حرکت خود را از تهران آغاز می‌کند، عنوان کرد: تلاش شده تا تشریفات و پذیرایی مناسبی از میهمانان در این قطار انجتم شود 
وی با بیان اینکه این برای نخستین بار است که قطار گردشگری وارد استان می‌شود، گفت: یک قرارداد یک ساله در زمینه قطار گردشگری بسته شده و با توجه به برنامه‌های #رویداد_همدان۲۰۱۸ در همدان؛ کار جابه جایی میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی با این قطار انجام می‌گیرد.
رضازاده با بیان اینکه با هماهنگی و همکاری خوبی که با مسئولان استان ومدیرکل میراث استان  صورت گرفته قرار بر آن شده تا از این قطار بهره لازم را بگیرند، بیان کرد: امید است با هزینه سنگینی که برای این کار صورت گرفته حمایت لازم انجام گیرد تا یکی از مقصدهای این قطار در ماه وسالهای آتی  همدان باشد.
وی با بیان اینکه این قطار گردشگری داخلی است و قرار بر آن است که سفرهای درون‌کشوری را برای میهمانان داشته باشد، خاطرنشان کرد: قطار گردشگری قبل از قرارداد با شرکت هواپیمایی ثامن پرواز همدان در مسیر سوادکوه و در قالب سفرهای یک و یا دو روزه مسافران را به مقصدهای گردشگری منتقل می‌کرد.
منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.