قدس‌آنلاین/فرزانه غلامی: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بر اساس شنیده‌هایم از سازمان برنامه و بودجه، دستورالعمل راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا در حال آماده‌سازی است.

دستورالعمل راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا در حال آماده‌سازی است

عزت الله یوسفیان ملا در حالی این خبر را به قدس آنلاین اعلام کرد که راه‌اندازی این سامانه پس از اعتراضات گسترده افکار عمومی به افشای فیش‌های نجومی، در راستای شفاف سازی پرداختها به مدیران سه قوه و دسترسی همگانی به این ارقام مطابق برنامه ششم توسعه بر دولت، تکلیف شد که باید تا پایان سال 96 راه اندازی می‌شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر زمان برگزاری جلسه این کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد دولت در سال اول برنامه ششم توسعه اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه برای اجرایی شدن تکالیف برنامه ششم خیلی زودتر از دیگر برنامه ها ورود کرد اما متأسفانه دیگر سازمانها و نهادهای ذی ربط کار را نیمه تمام گذاشته‌اند لذا تا وقتی دستورالعمل‌ها هنوز آماده نشده، کمیسیون بر چه اساسی عملکرد دولت را بسنجد؟!

وی افزود: تمام موارد مندرج در برنامه نیاز به تهیه دستورالعمل ندارد اما آن بخشی که جنبه پایلوت دارد باید با تهیه دستورالعمل کلید بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.