کرج - رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه دریاچه مصنوعی پارک چمران در زمینه حقوقی و جذب سرمایه گذار با مشکل مواجه است، گفت: برای تکمیل این پروژه شهرداری در تلاش است ضلع شرقی این پارک را به تملک درآورد.

مشکل دریاچه مصنوعی چمران حقوقی است /افتتاح زیرگذر تقاطع باغستان تا ۲ماه آینده

مهدی حاجی قاسمی در خصوص تکمیل پروژه ساخت دریاچه مصنوعی در حاشیه رودخانه کرج (محدوده پارک چمران) که در شورای چهارم کلید خورد و نیمه تمام ماند، گفت:برای تکمیل این پروژه اعتباراتی درنظرگرفته شده است اما به جهت مشکلات حقوقی نیمه تمام مانده که بایستی به آن پرداخته شود.

وی افزود: شهرداری و شورای پنجم در تلاش است تا بخش ضلع شرقی این دریاچه که در محدوده باغ های کلاک واقع شده است را به تملک خود درآورد.

حاجی قاسمی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینه حقوقی و جذب سرمایه گذار با مشکل مواجه است، خاطرنشان کرد:مجوزهای زیست محیطی این دریاچه در شورای پنجم اخذ شده است.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرج درپاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی برآخرین وضعیت اجرای پروژه های عمرانی کلانشهر کرج در سال جاری گفت: با توجه به وضعیت درآمدی شهرداری کرج تکمیل پروژه های نیمه تمام شورای چهارم دراولویت است.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه میدان سپاه و حصارک در سال جاری در دستور کار قرار دارد همچنین پروژه زیرگذر تقاطع باغستان تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

حاجی قاسمی درپایان با بیان اینکه لایحه افزایش کرایه تاکسی ها و اتوبوس ها به شهرداری ابلاغ شده است، گفت: افزایش کرایه های ناوگان عمومی تا سقف ۱۲ درصد درنظرگرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.