بجستان_ رئیس آموزش و پرورش بجستان گفت: پیشرفتهای خوب آموزش و پرورش بجستان با توجه به کمیود اعتبارات در خور تحسین است از جمله تمامی مدارس این شهرستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده است.

تمامی مدارس بجستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده است

به گزارش خبر نگار قدس انلاین، حسن عزیزی رئیس آموزش و پرورش بجستان صبح امروز به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در گفتگو با خبر نگار ما ضمن بیان اینکه آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری در آن موجبات حل مشکلات اجتماعی را سبب خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیتهای این اداره در سال گذشته گفت: در حوزه پرورشی توانسته ایم در بین شهرستانهای استان از ۳۶ نفر اعزامی ۲۲ نفر رتبه برتر استان را کسب کنند که در نوع خود کم نظیر بوده است وعلی رغم مشکلات مالی شدید که از ۷۵ میلیون اعتبار مصوب در سال گذشته ۳۷ میلیون تومان دستگیر ما شده توانسته ایم از نظر فضاهای آموزشی در حد مطلوب و بدون نیاز قرار بگیریم.

رئیس آموزش و پرورش بجستان افزود: اولین شهرستانی هستیم که زنگ تکمیل سیستم گرمایشی را دربین ۴۷ منطقه استان در حد استاندارد به صدا در آورده ایم. وی در ادامه از اختصاص ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت کلیه فضاهای آموزشی خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات عید امسال توانسته ایم ۲ هزار مسافر را در مراکز اقامتی این اداره پذیرایی کنیم.

عزیزی همچنین از تجهیز  مدارس به سیستم دیتا و لب تا خبر داده وگفت: از هیچ کدام از اولیاء نیز جهت کمک به مدارس پولی به اجبار گرفته نشده و هر مدیری درخواست سیستم و تحهیزات آموزشی داشته باشد برایش فراهم می کنیم.

وی با قدردانی از خیرین که در تمام لحظات آموزش و پرورش را تنها نگذاشته اند افزود: حقیقت همین است که لازمه پیشرفت یک شهر نگاه به فضاهای آموزشی می باشد که فضاهای آموزشی ما در حد استاندارد بوده ودر بین ۴۷ منطقه آموزشی در استان حرفی برای گفتن داریم.

وی از موفقیتهای دیگر این اداره در زمینه آموزشی خبر داد و افزود: برای ۳ سال متوالی توانسته ایم مقام اول امتحانات نهایی را در استان کسب کنیم و در سال گذشته ۱۰ رتبه المپیاد را در بین شهرستانها داشته ایم و همچنین در شورای دانش آموزی استان نماینده شهرستان توانسته حضور یابد که با توجه به جمعیت زیاد دانش آموزی استان کاری بزرگ و ارزشمند بوده است.

وی همه این موفقیتها را ثمره ایمان و نجابت و تلاش مربیان و دانش آموزان در کنار اولیاء فعال و دلسوز آنان دانسته و اظهار داشت در آموزش و پرورش به روی همه خصوصا فرهنگیان باز بوده و برای هرکسی که مشکلی داشته باشد گره گشا بوده وهردانش آموزی توان تحصیل نداشته باشد آمادکی داریم او را کمک کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.