زنجان- شهردار زنجان با اشاره به برنامه برون‌سپاری برخی امور شهری گفت: معابر نامناسب جمع‌آوری زباله به روش مکانیزه را دشوار کرده است.

معابر نامناسب جمع‌آوری مکانیزه زباله را با مشکل روربه‌رو کرده است

به گزارش قدس آنلاین، مسیح‌الله معصومی در گفت‌وگویی در واکنش به تاخیر در آغاز مکانیزه شدن جمع کردن زباله‌های شهری اظهار داشت: به دلیل نامناسب بودن برخی مسیرهای شهر زنجان جمع‌آوری مکانیزه زباله‌ها در تمام سطح شهر شهر دشوار است.

وی با بیان اینکه مکانیزه کردن جمع‌آوری زباله‌ها در تمام سطح شهر زنجان کار نشدنی است، افزود: به شرطی ‌جمع‌آوری مکانیزه زباله‌ها امکان می‌یابد که تمام مسیرها و راه‌ها مناسب باشد.

شهردار زنجان در ادامه گفت: مقرر بود از نخستین روز اردیبهشت امور شهری از جمله جمع‌آوری زباله‌ها برون سپاری شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار این طرح تعهد داده است که حقوق کارگران را به موقع بپردازد، تصریح کرد: یکی دیگر از تعهدات پیمانکار امور شهری این است که در هر منطقه هفت یا هشت دستگاه جمع‌آوری زباله، جاروبرقی و دستگاه پرس فراهم شود.

وی با اشاره به تاخیرهای برون‌سپاری گفت: باید قبول کنیم برون سپاری کردن یک هزار نفر در شهرداری کار بسیار سختی است.

معصومی با انتقاد از وجود برخی حواشی در این کار گفت: برخی از حواشی سبب تعویق افتادن کارهای برون‌سپاری در حوزه خدمات شهری شده است.

وی از عزم بالای شهرداری و شورای شهر از انجام برون‌سپاری برخی وظایف شهرداری سخن گفت و افزود: بعد از برون‌سپاری امور به مرور ماشین‌آلات مکانیزه وارد می‌شود.

منبع:  تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.