قدس آنلاین- علی باباجانی، یکی از نویسندگان مطرح حوزه کودک و نوجوان گفت :با توجه به این که به‌نشر منتسب به امام رضا(ع) است، می‌تواند در جهت تولید کتاب‌های سالم و مناسب برای کودکان تأثیرگذار باشد.

به‌نشر می‌تواند در جهت تولید کتاب‌های مناسب برای کودکان تأثیرگذار باشد

به گزارش قدس آنلاین علی باباجانی، یکی از نویسندگان مطرح حوزه کودک و نوجوان که برخی آثار وی از جمله مجموعه «قصه‌های حنانه» توسط انتشارات به‌نشر آستان قدس رضوی منتشر شد، در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعتی مهمان غرفه کتاب‌های پروانه انتشارات آستان قدس رضوی بود و از دغدغه خانواده‌ها در زمینه تهیه نشریات و کتاب‌های سالم برای فرزندانشان گفت.

باباجانی در جریان این بازدید گفت: بارها در نمایشگاه کتاب و مطبوعات تهران شاهد این بوده‌ام که خانواده‌ها دغدغه این را داشته‌اند که نشریات و کتاب‌های سالمی را برای فرزندانشان در اختیار داشته باشند.

نویسنده مجموعه «قصه‌های حنانه» در خصوص این کتاب‌ها نیز خاطرنشان کرد: همیشه دغدغه نوشتن برای حجاب را داشتم؛ کتاب‌های زیادی با موضوع حجاب دیدم اما این آثار خیلی مشخص به موضوع حجاب اشاره کرده بودند و این امر باعث می‌شد مخاطب از این موضوع فاصله بگیرد؛ همچنین مشکلات دیگری هم مانند صفحه‌آرایی و متن در این کتاب‌ها وجود داشت.

باباجانی با بیان این که مجموعه «قصه‌های حنانه» نگاه متفاوتی به موضوع حجاب و عفاف دارد، افزود: این موضوع به‌گونه‌ای متفاوت و جذاب در این مجموعه معرفی شده است تا کودکان و نوجوانان به عمق حجاب پی ببرند و بدانند حجاب تنها پوشش ظاهری نیست بلکه بسیار فراتر از اینهاست؛ در این مجموعه سعی کرده‌ام حرف‌های بزرگ را به صورت بچه‌گانه برای آن‌ها بازگو کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.