رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر قرار باشد آمریکا از طریق خروج از برجام، مجددا تحریمها را برقرار کند، استمرار محدودیت ها برای کشورمان قابل توجیه نخواهد بود.

برقراری مجدد تحریم ها توجیهی برای ادامه «برجام» باقی نخواهد گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، علاءالدین بروجردی در رابطه با اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر عدم خروج ایالات متحده از برجام و تمدید توافق برای مدت کوتاهی، اظهار داشت: باید اذعان کرد ترامپ بازنده بازی است که در خصوص برجام شروع کرده است.

وی افزود: وقتی توافق مهم بین المللی توسط کشور آمریکا مورد نقض یا تهدید به نقض می شود، عملا با حیثیت بین المللی این کشور بازی می شود و نشان می دهد ایالات متحده در عرصه بین الملل قابل اعتماد نیست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر اینکه ایران پایبندی همیشگی به توافقنامه های بین المللی داشته لذا به توافقنامه برجام نیز احترام می گذارد، تصریح کرد: البته باید اذعان کرد اگر قرار باشد آمریکایی ها از طریق خروج از برجام یا نقض توافقنامه مجددا تحریم ها را برقرار کنند، طبیعتا با توجه به اینکه معادله دوسویه است، استمرار محدودیت ها برای کشورمان قابل توجیه نخواهد بود.

بروجردی در این زمینه خاطرنشان کرد: بنابراین منتظر تاریخ مورد نظر ایالات متحده خواهیم ماند و بر اساس تصمیمات آنها اقدامات پیش بینی شده لازم وارد مرحله اجرا خواهد شد.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.