بجنورد- رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: رساترین صدا، صدای رسانه است و رسانه ملی از اعتماد لازم برخوردار بوده و این یک سرمایه بزرگ و فرصت بسیار مغتنم برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم است.

رساترین صدا، صدای رسانه است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین جعفری در دیدار با مدیر کل، معاونین و عوامل تولید برنامه های صدا و سیمای مرکز استان ماه شعبان را تحفه و هدیه خداوند به پیامبر عظیم الشان اسلام و امت اسلامی دانست و افزود: باید با بهره گیری از فیوضات این ماه، خود را برای ظهور منجی عالم بشریت و ورود به ماه پر برکت رمضان آماده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه صدا و سیمای مرکز استان، مجموعه ای فرهیخته، جوان، پرکار، بانشاط و متعهد است که عامل اصلی این تحرک، تدبیر و فعالیت ها را می توان در مدیریت این مجموعه دانست.

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به اعلام آمادگی صدا و سیمای مرکز استان در اجرای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه و همچنین مطالبات به حق مردم، دادگستری استان نیز جهت همکاری با صدا و سیمای شبکه استانی اترک اعلام آمادگی می کند.

رییس کل دادگستری استان اظهار داشت: برنامه های دادگستری کل استان در سال ۹۷ در کنار وظیفه اصلی رسیدگی به پرونده های قضایی، در محور پیشگیری و مقابله تدابیر و برنامه های خوبی را پیش بینی کرده است و از صدا و سیمای مرکز استان خواست در جهت پیشبرد این برنامه ها، دادگستری استان را یاری کند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری اظهار امیدواری کرد: باید با نگاه بومی به آسیب ها و مشکلات و با پیدا کردن راه حل آن ها بتوانیم در راستای پیشگیری از آسیب ها و جرائم موفق باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.